זאב גלצור, יבמ: "ההחלטות לגבי רכישת כלי תוכנה עוברות מאנשי מערכות המידע לדרג הניהולי"

"עסקי התוכנה של יבמ רושמים בשנים האחרונות גידול מתמיד, ומהווים את אחד ממוקדי הרווח המרכזיים שלה - גם בעידן של שינויים באקלים הכלכלי", כך אמר גלצור, המשמש כמנהל קבוצת התוכנה של יבמ ישראל, לקראת כנס Impact 2010 שייערך בראשית החודש הבא

28/04/2010 14:55
זאב גל-צור, מנהל קבוצת התוכנה ביבמ ישראל

"בעבר נועדו מוצרי התשתית של יבמ (IBM) לשימושם של אנשי מערכות המידע בלבד; כיום, עוברות רבות מהחלטות הרכישה בנוגע לכלי התוכנה של החברה לדרג הניהול הכללי יותר, העתיד להישען על הכלים האלה לצורך ביצוע משימותיו היום-יומיות", כך אמר זאב גלצור, מנהל קבוצת התוכנה של יבמ ישראל, לקראת הכנס השנתי של חטיבת התוכנה של הענק הכחול, Impact 2010, שייערך בראשית מאי בלאס וגאס.

לדברי גלצור, יבמ מעמיקה את הדגש על השילוב בין תוכנה ועסקים. כנס Impact 2010 יכלול לראשונה גם מסלול משותף לחברה ולמגזין העסקים פורבס (Forbes) – מסלול שיהיה מיועד למנהלים המבקשים ללמוד סוגיות בתחומי אופטימיזציה של תהליכים עסקיים, שיפור ניהול קבלת ההחלטות, העצמת עובדים, וגלובליזציה.

בכנס צפויים להשתתף כ-5,000 אנשי מקצוע, בהם מנהלי עסקים, מנ"מרים, מקצועני IT, מפתחים, ונציגי סטארט-אפים מכל רחבי העולם. הכנס יעסוק, בין היתר, בנושאי SOA וניהול תהליכים עסקיים, במסגרת יותר מ-500 הרצאות ומושבים. רשימת הדוברים כוללת בכירים מיבמ ודמויות מובילות בעולם המקצועי והאקדמי, דוגמת העתידן והממציא ריי קורצווייל; פרופסור רוזבת' מוס קנטר, מבית הספר למינהל עסקים של הארוורד; עיתונאים, בלוגרים, ובעלי טורים; מו"ל פורבס, ריי קרלגרד; ואחרים. במקביל לכנס, יציגו מעבדות המחקר והפיתוח של יבמ והשותפים העסקיים של החברה מכל העולם, מגוון רחב של פתרונות המבוססים על תשתיות התוכנה של הענק הכחול.

"עסקי התוכנה של יבמ רושמים בשנים האחרונות גידול מתמיד, ומהווים את אחד ממוקדי הרווח המרכזיים שלה – גם בעידן של שינויים באקלים הכלכלי", אמר גלצור. לדבריו, הצלחתה של יבמ נשענת על שילוב ייחודי בין חדשנות טכנולוגית ובין חדשנות עסקית וניהולית. לצורך זה מנהלת החברה את מערך המו"פ הגדול ביותר בתחומה, המאפשר לה להתייצב זה 17 שנים ברציפות בראש רשימת מקבלי הפטנטים בארה"ב.

בצד השקעה שנתית של כשישה מיליארד דולרים במו"פ, נכנסה יבמ בעשור האחרון לתהליך שיטתי של רכישת חברות וטכנולוגיות, רובן בתחומי התוכנה, אשר מאפשרות לה להציג סל מוצרים משולב ומקיף. "החזון העסקי של יבמ והראייה ארוכת הטווח שלה, הובילה אותה לעיצוב פניה לא רק כחברת טכנולוגיות העומדות כל אחת כמובילה בתחומה, אלא גם כחברת שירותים ופתרונות כוללים, כאשר תחום התוכנה מהווה את אחד הכוחות המרכזיים בהצלחתה", אמר גלצור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים