על מה ידברו במפגש השני של כנס ההמשכיות העסקית על רקע הקורונה?

כנסים ומפגשים - גם בתקופת הקורונה. אנשים ומחשבים

לאור ההצלחה של מפגש המשכיות עסקית 1, ששודר בשבוע שעבר, קוראינו מוזמנים לצפות בשידור חי של המפגש השני בסידרה, העוסק גם הוא בהיערכות להמשכיות עסקית בימי קורונה. כמו במפגש הקודם, גם במפגש זה תוכלו לצפות בהרצאות של מנמ"רים ומנהלי חברות טכנולוגיה, שיספרו כיצד הם סייעו לארגונים שלהם או ללקוחות שלהם. מרצה אורח יהיה מנכ"ל משרד המדע, רן בר, שידבר, בין היתר, על יום המדע הלאומי, שיצוין השנה ביום חמישי, הפעם בצורה וירטואלית.

בשידור ביום חמישי ישתתפו מנמ"רים ומנמ"ריות מכל מגזרי המשק. מוריס קסנר, מנמ"ר לאומית שירותי בריאות, יספר כיצד הקופה משתתפת במאבק של משרד הבריאות בקורונה ועל מעבדת הבדיקות הגדולה שהם מפעילים לצורך הקורונה.  רויטל וייצמן מנציבות שירות המדינה תספר על המבצע חסר התקדים בשירות המדינה להעברת עשרות אלפי עובדים לעבודה בבית בתוך פחות מ-48 שעות. מצב דומה חוותה גם ליאורה שכטר, מנמרית עיריית ת"א יפו, שתתאר את האתגר של המעבר לעבודה מהבית, בדומה לשירות הממשלתי. גם המגזר הפיננסי היה צריך לנקוט שורה של צעדים במהירות רבה כדי להיערך ולאפשר עבודה מהבית וגם בעיקר כדי לאפשר המשך שירות לציבור, ועל כך ידבר איתי זימן, מנמ"ר ברינקס.

איריס נחשוני, מנמ"רית חברת אורמת, תשתף את הצופים בתהליכים המובנים בארגונה, שאפשרו מעבר חלק יחסית לעבודה מרחוק. דוד סתיו, מנמ"ר אוניברסיטת ת"א, מספר בראיון איתו כיצד עבר הקמפוס ללמידה מרחוק, בתוך ימים, מרגע שהממשלה החליטה לסגור את האוניברסיטאות. בכך יוכלו הסטודנטים להמשיך את שגרת הלימודים ולא לאבד סמסטר שלם.

בכנס הווירטואלי ישתתפו גם נציגי חברות  ספקיות, שמשרתים את המנמ"רים גם בימים אלו. עופר אמיתי, מנכ"ל חברת פורטנוקס, יתאר כיצד נערכה החברה לסייע למנהלי אבטחת מידע להגן על העובדים שלהם על ידי שימוש בטכנולוגיה, המאפשרת לראות את כל המכשירים שמחוברים לרשת ולהגן עליה. רפי שקולניק,  מנכ"ל אוויה ישראל,  יספר כיצד נערכה החברה לעבודה מרחוק עם 150 עובדיה וכן לשרת את לקוחותיה, על תשתיות התקשורת שלה בכל העולם, במיוחד בכל מה שקשור לשיחות ועידה ותקשורת אינטרנטית. העברת צוותי הנהלה לעבוד מהבית בזמן מהיר היא אתגר טכנולוגי וגם אתגר אבטחה. נטע שרעבי מחברת פורטינט תספר כיצד הם עבדו עם מנהלי האבטחה כדי לסייע להם באתגר זה. משתתפת נוספת בכנס היא דורית שר, מנכ"לית אקספריטי, העוסקת בייעוץ ויישום פתרונות טכנולוגיים וחדשנות בחוויית לקוח לחברות מובילות במשק. תקופת משבר היא תקופת מבחן למערכת היחסים בין ספק למנמ"ר, ושר תספר על ההיערכות שלהם לעבודה עם הלקוחות, כמו גם בתוך הארגון פנימה.

לירון מנקלי מחברת ספלאנק משתתף גם הוא בכנס. לחברה יש פתרונות תוכנה מתקדמים, שאוספים ומקטלגים נתונים ומנתחים אותם. מנקלי יספר כיצד הם התארגנו להמשך רציפות עסקית בזמן הקורונה.

קןראינו מוזמנים להצטרף לשידור ביום חמישי הקרוב בשעה 09:30A ושידור חוזר בשעה 15:00.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים