איך חברות ההיי-טק עוברות את משבר הקורונה? והפעם: ברינגג

מנהלים בכירים בענף מספרים על הצעדים שנקט הארגון שלהם להתמודדות עם משבר הקורונה, ונותנים טיפים ● והפעם: מיקי ויינברג, סמנכ"ל פיתוח עסקי, ברינגג

כיצד השפיע עד כה המשבר על התפקוד השוטף של הארגון?

עברנו לעבודה מהבית לפני כשבועיים.

אנו רואים עלייה דרסטית בהתעניינות ובדרישה מצד לקוחותינו להרחבת השותפות עם ברינגג על מנת להתמודד בהצלחה עם העלייה בכמות המשלוחים. בנוסף, אנו רואים גל התעניינות רחב גם מצד חברות שאינן קהל הלקוחות הטיפוסי של החברה, אשר באים ומבקשים טכנולוגיה שתעזור להם להתמודד עם העלייה בביקוש שהם חווים.

אילו אמצעים והנחיות ניתנו לעובדים בכל מה שקשור לנסיעות לחו"ל, לחוזרים מחו"ל, להגעה לעבודה ועוד?

התוכנית שלנו, בראש ובראשונה הינה להגן על בריאותם ובטיחותם של עובדינו, דבר שהתבטא בהנחיות לעבודה מהבית, עוד לפני שאלו נדרשו על ידי הרשויות. כחלק מההיערכות למצב עבודה חדש, החברה שמה דגש על תקשורת רבה יותר באמצעות שיחות וידיאו, אפליקציית מסרים פנים ארגונית (Slack), ועד לפעילויות חברתיות, כמו אימוני כושר מרחוק באמצעות שיחות וידיאו. התברכנו במצב כלכלי יציב ואיננו מתכננים בשלב זה לפטר עובדים או לשנות את צורת עבודתנו, העובדים בחברה מסורים ואחראים, ואנו עושים ככל הניתן על מנת להגן עליהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים