ג'וניפר משיקה שירות שמציע תובנות על בסיס ביצועים, אבטחת מידע ומיקום
לפתרון החדש, Mist Premium Analytics, תפקיד מרכזי ביוזמות של טרנספורמציה דיגיטלית: הוא מספק תובנות רשת הכרחיות אודות חוויות השימוש של הלקוחות והתנהגותם במערכות שונות ובארגונים
מיסט סיסטמס (Mist Systems), חברה בת של ג'וניפר נטוורקס ומובילה עולמית ברשתות מאובטחות מונעות בינה מלאכותית, הודיעה באחרונה על השקת Mist Premium Analytics – שירות חדש, שמציע לארגונים ראות מלאה של הרשת ופלטפורמה לתובנות עסקיות, המאפשרת תמיכה בדרישה הגוברת לפרויקטים של טרנספורמציה דיגיטלית. כמוצר משלים לפתרונות הקיימים של מיסט ל-LAN ול-WLAN, פתרון ה-Mist Premium Analytics יסייע לפשט מאגרי נתונים ברשתות, אבטחת מידע ומיקום, ולתרגם תובנות אלה לכדי המלצות לפעולה, שיאפשרו תכנון קיבולת משופר, חוויית שימוש משופרת ותוצאות עסקיות טובות יותר לעסקים הדיגיטליים של היום.
"ראות מקצה לקצה של ביצועי הרשת, אבטחת מידע ומיקום הינה מורכבת ויקרה לרוב בגלל השימוש במערכות שונות והמחסור ביכולת המערכת לחבר את כל הקצוות יחדיו", אמר סודהיר מאטה, סמנכ"ל מוצרים בג'וניפר מיסט. "בעזרת Mist Premium Analytics אנחנו פותרים את האתגר הזה, תוך לקיחת נתונים ממספר מערכות והפיכתם לתובנות ברות ביצוע, לטובת שיפור פעולות ה-IT וקבלת ההחלטות בארגון".
Premium Network Analytics
שירות Mist Premium Analytics מאפשר לארגון ראות של ביצועי הרשת וחוויית המשתמש בכל נקודות הקצה, ובכך יכול הארגון לבצע תכנון קיבולת פרו-אקטיבי לרשתות שלו. יכולת זו מאפשרת לו למצוא נתונים של הרשת שלו, המורכבת מפתרונות של מספר ספקים רבים. שירות ה-Mist Premium Analytics מציג את הנתונים על גבי לוחות מחוונים, בעזרת יכולות דיווח עשירות. בכך הוא מבטל את הצורך של לקוחות לדרוש משאבים נוספים לצוותי ה-BI שלהם, המוצפים בבקשות לתובנות רשת.
בעזרת שירותי אנליזת רשת מתקדמים אלה, לקוחות ג'וניפר מיסט יכולים לבצע את הפעולות הבאות:
- לשפר ראות של ביצועי ה-WAN בסניפים/משרדים וליישם QoE.
- לקבל תובנות על דפוסי התנהגות של ה-WLAN, בכדי לחזות טרנדים ולאמץ דרישות משתנות, כמו הדרישה לרוחב פס גבוה או Client density מוגבר.
- להשוות ולהצליב בין נתונים מהרשת של מיסט עם מקורות מידע אחרים מספקי צד שלישי.
- לקבל ראות רחבה של ביצועי הרשת.
Premium Engagement Analytics
בעזרת שירותי המיקום של מיסט (בין אם לבד או ביחד עם טכנולוגיות מיקום משלימות מהסביבה של מיסט או שותפיה), יכולים לקוחות ג'וניפר מיסט לשפר את ראות הרשת שלהם בעזרת דיווח מותאם אישית ואנליטיקה, המטייבים את המידע מבוסס התוכן.
חלק מהיישומים כוללים:
- התקשרות עם הצרכן לשיפור חוויית הקנייה.
- הבנת תנועת הלקוחות בחנות.
- שיפור המכירות על בסיס היסטוריית דפוסי התנהגות הקונים/אורחים.
- ייעול תהליכי עבודה במפעל ייצור.
- ניתוח ההחזר על הוצאות השיווק שהושקעו בסביבה קמעונאית.
- הבנת התנועה של מועסקים בקמפוס.
שירות ה-Mist Premium Analytics, שכולל הן אנליזת רשת והן אנליזה לשיפור תובנות הקנייה לצוותי ה-IT והשיווק, מספק מערך מלא של שאילתות מותאמות אישית. השירות יהיה זמין החל מה-1 באפריל בסדרת המוצרים של מיסט עבור לקוחות, שותפים וספקי שירותים מנוהלים. לפרטים נוספים אנא בקרו באתר שלנו.
אתם מוזמנים לעקוב אחרי Mist Systems בעמודי הפייסבוק, הטוויטר והלינקדאין.