איך חברות ההיי-טק עוברות את משבר הקורונה? והפעם: טרה-סקיי

מנהלים בכירים בענף מספרים על הצעדים שנקט הארגון שלהם להתמודדות עם משבר הקורונה, ונותנים טיפים ● והפעם: אופיר אבקסיס, מנכ"ל טרה-סקיי

אופיר אבקסיס, מנכ"ל טרה סקיי. צילום: יוליה בורשטיין

כיצד השפיע עד כה המשבר על התפקוד השוטף של הארגון?

גם בימים אלו טרה-סקיי, ספקית פתרונות חדשניים לסביבות טכנולוגיות מתקדמות, דואגת לכל עובד ולקוח באשר הוא, ועושה ככל שביכולתה למנוע את הפצת המחלה, תוך נקיטת בידוד חברתי כנדרש. בהתאם, מרבית העבודה נעשית מרחוק ורק אם יש חובת הגעה ננקטים כל האמצעים להבטחת בריאות העובד. אנו נמצאים בקשר שוטף עם העובדים מדי יום בכל אמצעי התקשורת שעומדים לרשותנו, וממשיכים לנהל שגרת עבודה מותאמת, גם אם זה לא תמיד זה פשוט. אנו חברה שגדלה וצמחה מתוך היענות לאתגרים מקצועיים והבנה שאלו הן בעצם הזדמנויות. משבר הקורונה הביא עימו הבנה בשוק עד כמה המשכיות עסקית היא קריטית לארגון, שנדרש לשמור על תפקוד שוטף תוך התמודדות בעולם דינאמי, הנתון בכל עת לשינויים.

אילו אמצעים ננקטו ברמה הארגונית וברמת הקשר עם העובדים?

בימים הראשונים, כשעוד ניתן היה לעבוד מהמשרד, התארגנו  תוך התחשבות ברצון העובד ובצורך הנקודתי וחילקנו את כוח העבודה כך שתהיה שליטה על כמות הנמצאים בכל חדר ובמרחב העבודה הכללי, כמובן גם תוך הקפדה על היגיינה ופיזור אמצעים תומכים ברחבי הארגון. לעובדים מהבתים סופקו כל האמצעים הדרושים לעבודה מהבית, אשר כוללים כלים ותשתיות תקשורת על מנת להתחבר מרחוק לסביבות הלקוח ולנהל אותן, או לספק הדרכות נקודתיות ללקוחות שצריכים להמשיך ולנהל את סביבתם עצמאית ומרחוק.

אילו אמצעים והנחיות ניתנו לעובדים בכל מה שקשור לנסיעות לחו"ל, לחוזרים מחו"ל, להגעה לעבודה ועוד?

העובדים קיבלו הנחיה כבר בשלבים מוקדמים של המשבר להימנע ככל האפשר מנסיעות פרטיות לחו"ל, ואלו שנסעו וחזרו התבקשו להישמע להוראות הבידוד של משרד הבריאות. בנוסף, בוטלו הנסיעות לחו"ל לצורכי עבודה והופסקו פגישות עבודה מקומיות. נערכנו למתן תמיכה מרחוק ועבדנו עם הלקוחות בשיתוף פעולה.

האם יש לך רעיונות וטיפים שיכולים לסייע לאחרים כיצד להתמודד עם המשבר?

כמי שמתמחים בפתרונות מתקדמים לסביבות ענן, ברורה לנו החשיבות של שמירה על המשכיות עסקית, רציפות עסקית וגמישות תוך מתן אפשרויות צמיחה, בכל זמן ומכל מקום. משבר הקורונה המחיש לנו כארגון עד כמה אנו מוכנים להתמודדות עם סיכוני פגיעה ברצף העסקי, כך שבחוויה שלנו, כמעט כלום לא השתנה ביכולת להמשיך לעבוד וגם לסייע ללקוחות שלנו ליישם זאת אצלם. לאור המצב, אנו מציעים גם ללקוחות שאין להם שירות תמיכה פעיל סיוע חירום על מנת לאפשר להם המשכיות עסקית. ברור לנו, שגם אם המשבר יימשך לאורך זמן רב, אנו מסוגלים לתמוך בעובדים ובלקוחות שלנו ולספק להם כל פתרון טכנולוגי לו יזדקקו כדי לא לפגוע ברצף עבודתם. אולם, לפני הכל, חשובה הבריאות והחזרה המהירה לשגרה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים