מתבודדים ומהמרים: חגיגת פוקר אונליין

התפשטות מגיפת הקורונה וההסתגרות של מאות מיליונים בבתיהם משפיעה דרמטית גם על תחום ההימורים ברשת ● מחקר של אופטימוב מראה קפיצה אדירה של 225% במי שהחלו לשחק פוקר בפעם הראשונה וזינוק במשחקי הפוקר און ליין ובהימורים על ספורט וירטואלי

לצד תופעות שונות הנובעות מבידוד הקורונה, מסתמנת מגמה נוספת: זינוק במהמרי פוקר אונליין ובהימורים על ספורט וירטואלי.

חברת ההיי-טק אופטימוב (Optimove), המלווה את אתרי הקניות וההימורים אונליין הגדולים בעולם, בדקה את השינויים שחלו מאז התפרצות המגיפה. על פי הנתונים, הזינוק החד ביותר נרשם בתחום משחקי הפוקר ברשת, שקפצו ב-43% לעומת התקופה של טרום הקורונה, עם קפיצה אדירה של 225% במי שהחלו לשחק פוקר בפעם הראשונה.

לדברי עומר ליס, מומחה לשיווק בתעשיית הגיימינג ועורך המחקר באופטימוב, "מי שהיו רגילים לשחק פוקר בקבוצות עם חברים העתיקו את התחביב שלהם לאונליין, ואחרים מצאו בכך ריגוש חדש להעביר את הזמן בבתיהם. עבור חברות ההימורים ברשת מדובר בשפע אדיר של לקוחות חדשים חובבי פוקר, עם פוטנציאל להמשיך לשחק מבתיהם גם לאחר שמגיפת הקורונה תדעך".

ומר ליס, מומחה לשיווק בתעשיית הגיימינג, אופטימוב

תחום נוסף שרשם עלייה חדה של 30% הוא של ההימורים במשחקי הספורט הווירטואלי ברשת. לדברי ליס, בזמן שכל אירועי הספורט הגדולים סביב העולם בוטלו או נדחו, מהמרים רבים גילו את הענף הנישתי יחסית, שבו שחקנים מהמרים על תוצאות משחקי ספורט בין מחשב אחד למחשב אחר, אך במקביל פחת מספרם של מהמרי הספורט ב-30%.

המחקר שערכה אופטימוב, המנתח את הטרנדים מהשבוע האחרון של ההסגר ההמוני במדינות המערב, נועד לספק לחברות ההימורים והמשחקים ברשת תובנות מהירות כיצד להתמודד עם משבר הקורונה ואף למנף אותו להרחבת פעילותן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים