PTC מציעה בחינם אפליקציה לתכנון ותחזוקת מוצרים מרחוק
האפליקציה מבוססת על טכנולוגיות וידיאו, קול ומציאות רבודה, ומאפשר לאנשי התכנון, השירות והתחזוקה לבצע את העבודה מהבית, מבלי להגיע לאתר
אחד האתגרים שעומדים בפני ארגונים שעיסוקם מבוסס על תכנון וניהול תהליכי ייצור הוא כיצד לאזן בין שמירה על בריאות העובדים למתן יכולת לאנשי מקצוע לתת תמיכה וסיוע מבלי להגיע פיזית לאתרי החברה.
השלוחה הישראלית של PTC העולמית, שמפעילה בישראל ארבעה מרכזי תמיכה וחדשנות, הודיעה היום (ג') כי כחלק מהמאמץ למאבק בקורונה, היא מעניקה בחינם לכל אנשי המקצוע את האפליקציה שלה, שמאפשרת לבצע עבודות של תכנון, שירות ותחזוקה מרחוק מכל רכיב נייד, מבלי להגיע פיזית לאתר.
השירות, שיועמד לרשות מנהלים בתעשייה בישראל, ניתן באמצעות שיחת וידיאו, קול ומציאות רבודה. המערכת מאפשרת לצייר את השרטוטים על לוחות התכנון ולבצע בהם שינויים או תיקונים. כמו כן, ניתן לשמור את שלבי ההסבר שהתקיימו במהלך השיחה על גבי המכשירים. האפליקציה עובדת על כל הפלטפורמות הניידות.
"כאשר העולם שסביבנו עובר לדפוסי עבודה המקשים על קרבה פיזית ומגע אישי בין עובדים, אנחנו מקווים שמחווה זו תסייע ללקוחותינו ולכל מי שירצה להמשיך ולספק תמיכה לטכנאים של הארגון, לעובדים בשטח וללקוחות", אמר אריאל הדר, דירקטור הפיתוח העסקי והמכירות ב-PTC ישראל. "האתגר עשוי להיות גדול במיוחד כאשר נדרשת התמחות מיוחדת על מנת לבצע משימות ספציפיות באתר פיזי, כגון תפעול ותיקון מכשור מורכב. בהתחשב באווירה הקיימת, PTC מעוניינת לסייע".
החברה מעסיקה בישראל 270 איש והיא מציעה פתרונות בתחומי האינטרנט של הדברים, תכנון בעזרת מחשב (CAD), מציאות רבודה ו-PLM.
תגובות
(0)