עובדי קיקסטרטר התאגדו במסגרת איגוד העובדים המקצועיים הבינלאומי האמריקני

מדובר באחד מאיגודי העובדים הראשונים, אם לא הראשון, בתעשייה הטכנולוגית האמריקאית

עובדי חברת קיקסטרטר, פלטפורמת גיוס ההמונים, החליטו ברוב קולות להתאגד. מדובר באחד מאיגודי העובדים הראשונים, אם לא הראשון, בתעשייה הטכנולוגית האמריקנית.

האיגוד מכיל את 85 השכירים בחברה, כולל מהנדסים, אנליסטים ואנשי תמיכת לקוחות. בעד ההתאגדות הצביעו 46 מהם, כך שההצבעה, שנוהלה בידי נציגים של ועד יחסי העובדים הלאומי האמריקני, לא הייתה מובהקת לטובת העובדים שהיו בעד. כעת, לאחר ההחלטה, ישויך איגוד העובדים של קיקסטרטר לסניף המקומי של איגוד העובדים המקצועיים הבינלאומי (OPEIU).

ההצבעה וההחלטה מגיעות אחרי תקופה בת כמה חודשים, שבהם התגלעו עימותים שונים בין הנהלת החברה לעובדים, כשבמהלכם אף פוטרו שני עובדים – שטענו כי הפיטורים נובעים אך ורק מכך שהם היו במוקד מאמצי ההתאגדות, טענה שכמובן נדחתה על ידי הנהלת החברה.

לגבי ההתאגדות אמר מנכ"ל החברה עזיז חסן, כי, "אנחנו תומכים ומכבדים את ההחלטה, ואנחנו גאים להליך ההוגן והדמוקרטי שהביא אותנו לכאן".

לאחר ההחלטה שחררה גם OPEUI הצהרה רשמית שבה נכתב, כי, "עובדי קיקסטרטר הרגישו שהמעסיק שלהם, תאגיד ציבורי מרוויח צריך להבטיח שקיפות ואמינות מצד ההנהלה ולהבטיח תשלום שווה עבור עבודה שווה, ליישם תהליכי גיוס עובדים יותר כוללניים ולהעניק לעובדים את האפשרות להשמיע את קולם בתהליכי קבלת ההחלטות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים