קבוצת מזרחי מטמיעה מערכת ERP של סאפ

אדם מזרחי, משנה למנכ"ל הקבוצה: "במסגרת ארגון מחדש שנערך בחברה, חיפשנו מערכת שתאפשר לנו לרכז את המידע במקום אחד, תייצר אחידות ותספק תמונה רחבה על הארגון"

קבוצת מזרחי

זיו מערכות מטמיעה מערכת ERP של סאפ בקבוצת מזרחי ובניו. הפרויקט החל בימים אלה ויימשך כחודשיים. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים.

קבוצת מזרחי ובניו מתמחה בבנייה ופיתוח פרויקטים למגורים, מסחר, תעשייה, היי-טק ותיירות. הקבוצה נוסדה ב-1958 על ידי אלי מזרחי, ומאז היא אחת מחברות הבנייה הפרטיות בישראל, הבונה ב-25 ערים בארץ. הקבוצה בונה מדי שנה אלפי יחידות דיור ומבנים תעשייתיים ומסחריים בארץ ובחו"ל.

המערכת המוטמעת היא  SAP Business One – מערכת ERP לארגונים מסדר גודל קטן ובינוני. המערכת תיתן מענה לכלל צורכי התפעול וההנהלה בארגון וכן תכלול מודולים מותאמים, פרי פיתוח של זיו מערכות.

הפיתוח מספק פתרון ייעודי לענף הבנייה והנדל"ן תחת המותג Assets One . בין המודולים שיוטמעו בפתרון: כספים והנהלת חשבונות, ניהול פרויקטים, ניהול דיירים, ניהול נכסים להשכרה ועוד. בעתיד תיעשנה הרחבות למערכת ה-ERP, כגון פורטל דיירים ופורטל ספקים, וישולב פתרון BI לטובת עיבוד נתונים מורכבים ככלי עזר לקבלת החלטות. המערכת תשרת עשרות מבין עובדי החברה. את התהליך ליוותה אתי פרי, יועצת לתחום הנדל"ן.

לדברי אדם מזרחי, משנה למנכ"ל הקבוצה, "עבדנו בעבר עם כמה תוכנות, שכל אחת אפשרה ניהול של תחום נפרד בארגון. העבודה עם דו"חות רבים, המתקבלים מגורמים שונים, ואיחודם לדו"ח אחד – גזלה מאיתנו זמן יקר. במסגרת ארגון מחדש שנערך בחברה, חיפשנו מערכת שתאפשר לנו לרכז את המידע במקום אחד, תייצר אחידות ותספק תמונה רחבה על הארגון".

רונן סיון, סמנכ"ל מכירות ושיווק בזיו מערכות, הוסיף, כי "אנו עוסקים קרוב לשלושה עשורים בפיתוח ויישום מערכת ERP ייעודית לענף הבנייה והנדל"ן. המערכת נותנת פתרון רחב ומקצועי".

גדי רחלזון, סמנכ"ל מכירות בסאפ ישראל, אמר כי "המערכת מספקת פתרון אחיד, כולל וגמיש לאלפי ללקוחות בתחום הבנייה והנדל״ן, ומשרתת מיליוני לקוחות בעולם".

גדי רחלזון, סמנכ"ל מכירות General Business ב-SAP ישראל. צילום: אורן אגמי

גדי רחלזון, סמנכ"ל מכירות General Business, סאפ ישראל. צילום: אורן אגמי

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יועד

    כל חברות הנדלן כמו אשטרום,שפיר ,צמח המרמן,שיכון ובינוי,דניה סיבוס לוקחות פריוריטי ואתם מתחכמים? הבאתם יועצת כמו מתווכת נדלן.

אירועים קרובים