טרה סקיי קיבלה הסמכת VMware Cloud on AWS של VMware Master Services

הסמכות VMware Master Services נועדו לסייע לשותפי החברה להציע ללקוחות פתרונות ממוקדים בצרכים שלהם, בשילוב עם מיומנות ומומחיות טכנית ייחודית בחמישה תחומים

אופיר אבקסיס, מנכ"ל טרה-סקיי. צילום: אסף רונן

חברת טרה-סקיי הודיעה על קבלת הסמכת VMware Cloud on AWS של VMware Master Services, אשר מצטרפת לשלוש הסמכות נוספות של VMware אשר הוענקו לה.

הסמכות VMware Master Services נועדו לסייע לשותפי החברה להציע ללקוחות פתרונות ממוקדים בצרכים שלהם, בשילוב עם מיומנות ומומחיות טכנית ייחודית בחמישה תחומים: ניהול ואוטומציה בענן, וירטואליזציה של מרכז נתונים, סביבת עבודה דיגיטלית, וירטואליזציה של הרשת, ו-VMware Cloud on AWS פתרונות לסביבות ענן היברידיות מתקדמות.

"אנו גאים להיות החברה הישראלית הראשונה והיחידה עד כה, ואחת מכמה חברות בודדות בעולם, שזכתה בהסמכה מקצועית זו. אנו רואים ב- VMware שותף אסטרטגי, המאפשר לנו לספק ללקוחותינו את הרמה הגבוהה ביותר של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בשוק", אמר אופיר אבקסיס, מנכ"ל טרה-סקיי. "נמשיך לתמוך בלקוחותינו ולהובילם לביצוע מעבר חלק וקל ככל הניתן לעולם הדיגיטלי, ונמשיך להשקיע משאבים רבים על מנת להישאר בחזית הטכנולוגיה עם הפתרונות העדכניים ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים