בא לבקר במאורת הנמר: לירון קפלן, בי-סלר

30/01/2020 15:15

באחרונה ביקר במאורת הנמר לירון קפלן, בוגר ממר"ם ומומחה למכירות ופיתוח עסקי גלובאלי, שהקים מיזם חדש בשם בי-סלר (Bseller). אין זה ביקורו הראשון: קפלן ביקר במאורת הנמר בעבר כמה פעמיים, הראשונה הייתה כחייל שהקים את צוות השיווק הראשון בצה"ל והפך לחבר. בזמנו פעל יחד עם הנמר וחברים נוספים לייסודה של עמותת בוגרי ממר"ם, אשר כיום מונהגת בהצלחה על ידי יוסי מלמד.  

יש לציין שמאז ועד היום (כ-15 שנים), רמת האנרגיה והיצירתיות של לירון רק גברו. לאחר שהשתחרר, עצר לירון לביקור במאורה כאיש שיווק צעיר בכלנית כרמון, כמה שנים לאחר מכן כמנהל מכירות זוטר בחברת ההפצה מגוון וכך המשיך והתקדם עד שביצע תפקיד סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי אסטרטגי, שם טעם גם מעולם המיזוגים והרכישות.

לאחר כמה שנים נוספות כדירקטור מכירות חו"ל, האחראי על אירופה, אסיה ואמריקה בחברת וואריסייט, יצא לירון לדרך חדשה והקים ביחד עם שותפו, יאיר שיינפלד, חברת לייעוץ, הדרכה והטמעה בתחום המכירות והפיתוח העסקי, המתמקדת בהטמעת אסטרטגיות וכלים דיגיטליים במחלקת המכירות. "הפוקוס שלנו הוא האנשים. הטכנולוגיה והכלים לא באו להחליף אותם, אלא לשחרר אותם לעסוק במשימות אנושיות, כמו יצירת קשר וחוויה ייחודית ללקוח. את העבודה האדמיניסטרטיבית והמשימות החוזרות חייבים להעביר למכונות. היום זה יתרון תחרותי. בעוד שנתיים זה יהיה סטנדרט", מסביר לירון.

הנמר כבר ראה את הטבע משתנה סביבו פעמים רבות ותמיד דאג להתאים את עצמו כדי לשרוד. לפי לירון, לראשונה מזה שנים רבות, גם מחלקות המכירות בארגונים צריכות לעצור לרגע ולחשב מסלול מחדש לגבי תפקידן בתהליך המכירה, יכולת ההשפעה שלהן וזו שהיו רוצים להשיג. "נציגי ומנהלי מכירות עם ניסיון של יותר מ-10 שנים בחברות הם נכס אדיר של ניסיון וידע, אך הם יצטרכו לרכוש מיומנויות חדשות, להכיר טכניקות חדשות, ליצור השפעה וקרבה עם לקוחות. על אחת כמה וכמה כשהמילניאלז ודור ה-Z כבר בתוך שוק העבודה והופכים הלכה למעשה להיות המוכרים והקונים החדשים. כאלו שחושבים, מתנהלים, מתקשרים וקונים אחרת מהדור שקדם להם". 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים