נשים ומחשבים: עידית קלוו, SQLink

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: עידית קלוו, סמנכ"לית מכירות בקבוצת SQLink

עידית קלוו, סמנכ"לית מכירות בקבוצת SQLink. צילום: אפרת קופר

שם ותפקיד: עידית קלוו, סמנכ"לית מכירות בקבוצת SQLink.

השכלה/שירות צבאי: בוגרת לימודי מנהל עסקים ומלונאות / שירות צבאי מפקדת מוכמות יבשה.

משפחה: נשואה +3.

מה מביא אותך לעולמות הטכנולוגיה? את הידע הטכנולוגי שלי צברתי במרוצת השנים, אני כבר 14 שנה בתחום ומאוד אוהבת את מה שאני עושה. העולם הטכנולוגי לא נח לרגע והדינמיות הזו מרגשת ומאתגרת אותי כל פעם מחדש.
בעולם ניהול הלקוחות (בעיקר בתחומי הטכנולוגיה) אנחנו מייצרים מערכות יחסים עם הלקוחות שלנו, כאלו שממצבות אותנו לא רק כנותני שירות/מוצר אלא כשותפים אמיתיים לאתגרים שלהם, לקשיים וכמובן גם להצלחות ולצמיחת הארגון. בתפישתי, הקשר עם לקוח נבנה מעבר לטכנולוגיה, הוא בנוי על מעורבות אמיתית בעולם התוכן שלו וביכולת לספק מענה לא רק במקומות הרגילים והטריוויאלים, אלא גם בסיטואציות "לא שגרתיות" – שם אני נמדדת כשותפה אמיתית.
הכוח שלנו בקבוצת SQLink מתבסס, בין יתר הדברים, על מערך שלם של מקצוענים שיודעים לספק מעטפת פתרונות מדויקים בזמן מהיר. אנחנו מאוד מחוברים לצרכים המשתנים של הלקוחות שלנו ויודעים לתת מענה נכון ומהיר במגוון שירותים: גיוס עובדים על כל הקשת הטכנולוגית, שירותי פיתוח, פתרונות BI ו-אנליטיקס, דיגיטל, בדיקות, הכשרות טכנולוגיות ועוד…

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? לא. כמי שאחראית על גיוס מאות רבות של אנשי טכנולוגיה למשרות שונות, אני מקבלת הרבה מאוד בקשות לגוון את הצוותים בנשים. היום ניתן לראות יותר נשים בתעשייה בתפקידי הנדסה ופיתוח, ואף בתפקידי ניהול צוותים ומחלקות. השוק השתנה ביחס שלו לנשים, ואני מקווה כי בעוד כשנה, שנתיים, כבר לא נשאל יותר את השאלה הזו, שכן נשים מצויינות מאיישות תפקידי מפתח בזכות ולא בחסד.

האם נתקלת באפליה נגדך בתעשייה? לא. אני עובדת בקבוצת SQLink מזה 14 שנים. המציאות היא שאחוז הנשים בתפקידי מפתח בתעשייה רק עולה. אצלנו, לדוגמה, יש מעל 60% נשים סביב שולחן ההנהלה – זה מדבר בעד עצמו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים