מראה מראה שעל הקיר – מי החברה החכמה בעיר?
התשובה על השאלה הזאת ניתנה בחידון טריוויה שערכה SQLink לפני ימים אחדים, בהשתתפות נציגים משלל חברות היי-טק ישראליות ● איזו חברה זכתה בתואר?
"מראה מראה שעל הקיר – מי הכי יפה בעיר?", זוהי ה-שאלה ה-מפורסמת מהסרט (והסיפור) שלגיה. ב-SQLink החליטו לשאול שאלה דומה – אבל קצת אחרת: מיהי החברה הכי חכמה בעיר? או, אם תרצו, במדינה. זה מה שהביא את החברה לקיים את אירוע קוויז-טק קאפ בבניין שבו היא ממוקמת, באזור הבורסה של רמת גן.
לצורך כך, הזמינו ב-SQLink נציגים של חברות היי-טק וסטארט-אפ, מקטנות ועד גדולות, להירשם לערב חווייתי, שכלל שאלות טריוויה והיגיון. כ-200 איש, קבוצות של נציגי חברות כמו אינטל, יבמ, בזק, ברודקום, אלתא וכמובן, SQLink עצמה (גילוי נאות: החתום מטה לקח בה חלק) התחרו והתחבטו, על כוס בירה ופרוסת עוגה, בשאלות על קבוצת חקלאים שפנתה לרשות התקשורת הפדרלית של ארצות הברית, כדי שתוריד מהאוויר אתר תוכן פיראטי שפגע בעסקים שלהם, באילו מדינות נוהגים בצד שמאל של הכביש ואיזו מבין ארבע תשובות שניתנו אינה שם של גרסת אנדרואיד. המשתתפים לא יכולים היו להשתמש בסמארטפונים ולא למצוא את התשובות בגוגל – הם היו צריכים לענות על התשובה בהתבסס על הידע וההיגיון של חברי הקבוצה בלבד.
בסופו של דבר, זכו נציגי זברה טכנולוגיות, מה שמוכיח שיש להם בראש הרבה מעבר לאבטחת מידע ותשתיות IT.
האירוע החכם נערך בשיתוף קוויז פליז הרוסית, שמקיימת אירועים דומים בארצות הברית, אירופה ומקומות נוספים בעולם.
יניב בן ישי, סמנכ"ל השיווק של SQLink, היטיב לסכם את האירוע: "במשפט אחד, זה היה ערב של וואו. הגיעו נציגים מ-26 חברות שונות (עם רשימת המתנה ארוכה) לשחק בטורניר טריוויה ראש בראש, ואפשר היה להרגיש את הקסם, החשמל והתחרות באוויר".
"לא סתם אומרים שההיי-טק הישראלי התברך באנשים כה איכותיים – אפשר היה לראות זאת בצורה ברורה בערב הזה", הוסיף. "לראות 200 איש, נטולי סמארטפון לחלוטין, יושבים כשלוש שעות ברציפות ומשחקים באינטראקציה חברתית נטו – ממש כמו פעם, טרום עידן הרשתות החברתיות – זו חוויה יוצאת דופן, וזה מה שרצינו להשיג. אני חושב שכל מי שנכח באירוע הרגיש כך".
ולסיום, שאלה: איך קראו בחלק מהגרסאות של שלגיה לאישה ששאלה את השאלה שבתחילת הכתבה? אתם יכולים לחפש בגוגל.
תגובות
(0)