תוכן שיווקי
לקראת האירוע השנתי של בינת, שייערך מחר (ד') ומחרתיים ביערות הכרמל

מגדל שדרגה את רשת משתמשי הקמפוס למוגדרת תוכנה – במיליוני שקלים

21/01/2020 13:55
תמי קול אוחנה, משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת הטכנולוגיות במגדל ביטוח.

קבוצת מגדל ביצעה בהצלחה פרויקט חדשני של שדרוג רשת משתמשי הקמפוס לרשת מוגדרת תוכנה, בהיקף של מיליוני שקלים. הפרויקט הוטמע על ידי מהנדסי בינת והצוות הטכנולוגי של מגדל, בהובלת יגאל אהרונוביץ', מנהל תחום תפעול ותשתיות בחברת הביטוח.

הרשת החדשה משדרגת משמעותית את תפיסת ניהול רשתות התקשורת, ומשלבת אוטומציה ויכולות אבטחת מידע ונראות מוגברות ברשתות קבוצת מגדל.

הפרויקט, שנמשך כשנה, החל לאחר תהליך בחינה רחב שבוצע על ידי הצוות הטכנולוגי של מגדל, שבמסגרתו נבחנו כלל הפתרונות המובילים בשוק. בסיומו נבחר פתרון הגישה מוגדרת התוכנה (Software Defined Access) בשילוב עם ה-NAC של סיסקו, כאשר את ההטמעה ביצעה, כאמור, בינת.

פתרון הגישה מוגדרת התוכנה של סיסקו הנו פתרון חדשני לרשתות הקמפוס, המשנה לחלוטין את תפיסת הניהול. הפתרון נותן מענה לאתגרי התפעול, הניהול, אבטחת המידע והנראות, ומשלב יכולות רחבות להתמודדות עם תקלות שקיימות ברשתות ארגוניות גדולות.

הפרויקט המורכב הוטמע בהצלחה מרובה וכלל שדרוג של מאות מתגים ושדרוג כלל מערך ה-NAC במגדל. הוא תומך בכלל האתגרים העסקיים של החברה ברשת המשתמשים לעשור הקרוב. הרשת החדשה מאפשרת יכולות אוטומציה נרחבות, יכולות אבטחת מידע מוגברות בגישה לרשת ויכולת אכיפה (Micro-Segmentation) על בסיס תגיות חכמות, וכן נראות מלאה וזיהוי אנומליות לכל התנועה והתהליכים ברשת, התממשקות מבוססת API למערכות אבטחת מידע נוספות הקיימות במגדל ועוד.

"הפתרון תומך ומייעל את התהליכים התפעוליים והאבטחתיים"

תמי אוחנה-קול, מנהלת חטיבת הטכנולוגיות במגדל, אמרה כי "האתגרים הקיימים בחברתנו, כארגון פיננסי, הם עצומים. עולם רשתות הקמפוס משתנה ומגדל, כמובילה טכנולוגית, הטמיעה את פתרון הקמפוס המתקדם מבוסס התוכנה, שתומך ומייעל את התהליכים התפעוליים והאבטחתיים בחברה, ומאפשר לחטיבה הטכנולוגית לתמוך ביעדים העסקיים של הארגון. הטכנולוגיה והשותפים בפרויקט נבחרו לאחר תהליך ארוך, והפרויקט הוכתר כהצלחה גדולה במגדל".

חן אזולאי, סמנכ"ל בכיר למכירות ופרויקטים אסטרטגיים בבינת. צילום: יח"צ

חן אזולאי, סמנכ"ל בכיר למכירות ופרויקטים אסטרטגיים בבינת. צילום: יח"צ

חן אזולאי, סמנכ"ל בכיר למכירות ופרויקטים אסטרטגיים בבינת, ציין ש-"כחברה מחויבת להובלה טכנולוגית מול לקוחותיה ולתמיכה ביעדיהם העסקיים, בינת בחנה בשנים האחרונות את טכנולוגיות ה-Software Defined על מנת להנגיש אותן בצורה מיטבית ללקוחות, וביצעה השקעה נרחבת ברכישת ידע בכל הרמות. הפרויקט במגדל הוא פרויקט חדשני ופורץ דרך, ובינת גאה להיות שותפה של צוות מגדל במימושו".

הפרויקט קיבל הוקרה כפרויקט מצטיין לשנת 2019 על ידי הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל.

אירועים קרובים