בינת תקשורת הטמיעה מערכת HCI של נט-אפ ברפא

הפרויקט ארך כשבועיים והסתיים בימים אלה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים ● יעקב אפללו, מנמ"ר רפא, אמר כי "חיפשנו מערכת קלה לתפעול ולניהול וכמובן אטרקטיבית במחיר

יעקב אפללו, מנמ"ר רפא. צילום: ליאור דסקל

בינת תקשורת הטמיעה מערכת HCI של נט-אפ בחברת התרופות רפא. הפרויקט ארך כשבועיים והסתיים בימים אלה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים. בינת היא משווק מורשה של נט-אפ בישראל.

מערכת התשתיות המשולבות באופן עמוק והדוק, HCI, של נט-אפ הביאה לאיחוד מערכות האחסון והמחשוב של רפא באתר הייצור שלה בישראל. הטמעת המערכת נועדה לחזק את הביצועים ואת היעילות של מערכות ה-IT, אשר תומכות באתר ייצור התרופות, והיא תשפר את השרידות והזמינות שלהן, ובעקיפין – תביא להעלאת האיכות של המוצרים.

מערכת ה-HCI תשולב במערכות הקריטיות של רפא. על אלו נמנות סאפ, ERP של אורקל ומערכות BI, כמו גם מערכות תומכות ייצור נוספות.

בשל הטמעת המערכת החדשה חל שיפור של 30% בביצועי המערכת. בעתיד מתוכננת הוספת פתרון HCI נוסף עבור מערכת DR, התאוששות מאסון.

צורך לשמר את איכות המוצרים ולשמור על יתרון תחרותי 

ברפא, מחברות התרופות המובילות בישראל, נוצר צורך לשמר את איכות המוצרים שלה ולשמור על יתרון תחרותי. לכן, חיפשו בחברה דרכים להגביר את היעילות והביצועים של מתקני הייצור ושל רשת ההפצה שלה. לאחר שנים של שמירה על מערך אחסון נפרד ממערכות המחשוב, התקבלה ההחלטה למזג את המערכות התפעוליות הקריטיות לתוך פתרון אחד – לטובת התמודדות עם הצמיחה של החברה בהווה ובעתיד.

יעקב אפללו, מנמ"ר רפא, אמר כי "חיפשנו מערכת קלה לתפעול ולניהול, וכמובן אטרקטיבית במחיר. בחנו פרויקטים אחרים בהם הוטמעה בארגונים בישראל מערכת HCI של נט-אפ". הוא הוסיף כי "איחוד המערכות לכדי פתרון אחיד, מביא לא רק לשיפור של היעילות, אלא גם מאפשר לנו למקד את המאמצים שלנו בשנים הקרובות בתחומים חדשים – וזאת, בלא הצורך לדאגה לתשתיות".

שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל. צילום: ניב קנטור

שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל, אמר כי "למערכת שלנו יש יכולות לצמצום ולהרחבה, ולעשות זאת באופן קל לשימוש, ובלא שנדרשת השקעה במשאבים נוספים". פרייס הוסיף כי "המערכת שהוטמעה משלבת את פתרון ActiveIQ החדש, שמספק ניתוח וכלי חיזוי. זאת, במטרה לזהות ולטפל בבעיות שנוצרות במהירות. שכפול המידע מאחסון FAS היברידי – לפתרון HCI הוא קל ומוביל לחסכון נוסף. הפתרון מאפשר שליטה על הביצועים של כל היישומים. בשל כך הוא מסייע לשימוש נכון וטוב יותר בתשתית, ועונה על דרישות של ביצועים".

מיכאל איטין, מנהל תחום אחסון וגיבוי בבינת, ואריאל טוסון, ארכיטקט מערכת בחברה, מסרו ש-"בינת נבחרה לבצע את ההטמעה ברפא מעבדות על בסיס פתרונות נט-אפ בזכות היכולות המקצועיות והגישה הייחודית של החברה בטכנולוגיות חדשניות. הירידה לפרטים הקטנים והליווי אותו מקבל הלקוח לאורך כל שלבי הפרויקט מאפשר לו 'לישון בשקט'. מדובר במערכות חדשניות, שמשנות תפיסת עולם בתחום המחשוב, ולכן, היכולות של בינת באות לידי ביטוי כאינטגרטור המוביל את עולם החדשנות בשוק הישראלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים