תוכן שיווקי
לקראת כנס Next On Tour Tel Aviv, ב-4 בפברואר באווניו, קריית שדה התעופה

מהן התחזיות של מנהליה הבכירים של נוטניקס ל-2020?

14/01/2020 15:12
דהירג' פנדי, מנכ''ל נוטניקס. צילום: ניב קנטור

במהלך 2019 התברר יותר ויותר כי לקוחות דורשים מספקיות הפתרונות שלהם שירותים התפורים במיוחד לצרכים שלהם – גם בקרב לקוחות ארגוניים וגם אצל לקוחות פרטיים. בכל הנוגע לתשתיות IT, המודל של "גודל אחד מתאים לכל" כבר לא מספיק. כדי ששחקנים מובילים יוכלו להמשיך ולהיות תחרותיים הם חייבים להתמקד במתן גמישות ומבחר נרחב, ועל מנת להשיג זאת, רבים יצטרכו לשנות את המודל העסקי שלהם. במקביל, ככל שהטכנולוגיה מתפתחת והיקף הנתונים ממשיך לצמוח, יותר ארגונים מבינים את הצורך בתשתית היברידית. לכן, בעשור החדש, ארגונים יחפשו פתרונות שיציעו מעבר קל בין ענן ציבורי לפרטי.

להלן מספר תחזיות שמספקים המנהלים הבכירים של נוטניקס לשנים הקרובות:

דהירג' פנדי, מייסד משותף ומנכ"ל נוטניקס: "מודל המנויים (Subscription) יהפוך למודל השכיח בקרב ספקי הענן ובתעשיית ה-IT בכללה. יותר עסקים ימשיכו לבצע השקעות ארוכות טווח, ויעברו להציע ללקוחותיהם תכניות מנויים על מנת לספק נוחות והתאמה אישית שהלקוחות זקוקים להן כדי לצמוח. בנוסף, מעבר לענף ה-IT, אנחנו צופים כי אפס חברות שמפעילות מודל אחר ממודל המנויים יונפקו במהלך 2020 ומעבר לה".

רג'יב מיראני, סמנכ"ל הטכנולוגיות של נוטניקס: "ארגונים ימשיכו להשקיע בענן היברידי ולייצר יכולות תפעול בין מערכות (Interoperability) רב יותר בין עננים פרטיים וציבוריים, עבור כל עומסי העבודה, כולל מערכות ישנות (לגאסי), וכן עבור אפליקציות נייטיב לענן. לקוחות יתחילו לחפש אחר ספקים שמסוגלים להציע את היכולת להריץ כל עומס עבודה בכל מיקום, ללא הנטל של תכנון ובנייה מחדש של אפליקציות. אני גם חוזה שהענן הפרטי ימשיך להתפתח, וייראה יותר ויותר כמו הענן הציבורי, עם מיקוד גובר באוטומציה. 2020 תהווה ציון דרך בצמיחת הדטה סנטרים האוטונומיים מבוססי הבינה המלאכותית".

וונדי פפייפר, סמנכ"לית מערכות מידע בנוטניקס: "ב-2020 נראה את הבינה המלאכותית מתחילה להניב ערכים אמיתיים שאליהם התכוונו יוצריה. זו הסיבה שחשוב ביותר שארגוני IT יעדיפו לרכוש יישומים המשלבים לימוד מכונה או בינה מלאכותית מחברות המחויבות לגיוון בצוותי הפיתוח שלהן. כדי למזער הטיות וסטראוטיפים בתהליכי ה-IT, נראה יותר חברות מחפשות אחר מקורות מידע מגוונים עבור הנתונים המתדלקים את האלגוריתמים של הבינה המלאכותית ולימוד המכונה".

כריסטיאן אלוורז, סמנכ"ל ערוצי הפצה באמריקה בנוטניקס: "ככל שתעשיית הענן תמשיך לצמוח, מודל המנויים יצמח יחד איתה. על סמך משובים שקיבלנו מלקוחותינו לאורך 2019 נוכחנו לדעת כי מוצרים של 'לשלם תוך כדי תנועה' הם חיוניים, בזכות ההטמעה הקלה, ואנחנו לא רואים כיצד המגמה הזו תאט במהלך העשור החדש. השותפים שלנו יצטרכו לאמץ את המעבר לרישוי מבוסס מנויים במכירות שלהם, וכן להרחיב את יכולותיהם, כדי לספק פתרונות ענן, כיסוי ויכולות נוספות, במטקה לקדם צמיחה להצלחה. הטמעה וחדשנות יהיו חלק אינטגרלי מתהליך השותפות כדי למקסם ערך והצלחה".

ניר הולנדר, מנכ"ל נוטניקס ישראל.. צילום: ניב קנטור

ניר הולנדר, מנכ"ל נוטניקס ישראל.. צילום: ניב קנטור

ניר הולנדר, מנכ"ל נוטניקס ישראל: "בהתבוננות קדימה, האתגר המשמעותי ביותר בתחום תשתיות הארגון עבור ארגונים בישראל הוא המשך הפשטת ניהול מורכבות התשתית בדטה סנטר. המגמה של החלפת מספר רב של ספקים בפתרון אחוד בגישת HCI תימשך בישראל ובחו"ל – ובכך אין ספק. כיום, נוטניקס מסוגלת לספק פתרון מרכזי, שמספק את כל הפתרונות הדרושים לניהול הדטה סנטר מתשתית אחודה, דרך הניהול הפשוט והמתקדם בתעשייה, וירטואליזציה לשרתים או קונטיינרים שניתן בחינם, אוטומציה, מיקרו-סגמנטציה, אבטחת מידע, שירותי קבצים מתקדמים, אובייקטים, ניהול בסיסי נתונים ושירותי ענן מתקדמים".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים