מנכ"ל נייס: "אנחנו מפתחים טכנולוגיה שתמיר את רפי פרץ לאדם נורמטיבי"

ברק עילם התבטא נגד שר החינוך ודבריו נגד קהילת הלהט"ב ● הוא קרא "לכל מי שרוצה לעזור לנו בפיתוח" ליצור אתו קשר

ברק עילם, מנכ"ל נייס.

בכירי ההיי-טק לא מרבים להביע את דעתם על ענייני דיומא. לכן, בלט פוסט שפרסם היום (א') ברק עילם, מנכ"ל נייס, נגד שר החינוך, רפי פרץ, ודבריו נגד קהילת הלהט"ב, שאותם אמר בראיון לידיעות אחרונות ביום ו' האחרון.

השר פרץ אמר בראיון כי "איש ואישה הם ההגדרה למשפחה נורמטיבית", וכשנשאל כיצד היה מגיב אם אחד מילדיו היה מקהילת הלהט"ב, השיב: "ברוך השם, הם גדלו בצורה טבעית ובריאה. אני לא מעסיק את הראש שלי במה היה אם".

דבריו זכו לגינוי נרחב במערכת הפוליטית ובעקבותיהם, ישובים רבים פתחו היום את הלימודים בשעת חינוך לקבלת האחר. יצוין כי אלה לא הדברים מעוררי המחלוקת הראשונים של פרץ: הוא כבר התבטא נגד קהילת הלהט"ב – בין היתר הוא אמר שהוא ביצע טיפולי "המרה" ללהט"בים ותומך בהם, נגד גיוס נשים לתפקידי לחימה בצה"ל ובעד סיפוח השטחים ללא מתן זכות הצבעה לפלסטינים שגרים שם. כמו כן, הוא חיבר את מפלגתו, הבית היהודי, עם מפלגת עוצמה יהודית של תלמידי הרב כהנא, לריצה משותפת בבחירות הקרובות.

בפוסט (באנגלית) שפרסם עילם בעמוד הפייסבוק שלו הוא ציין כי "היום, אני רוצה להציג בפניכם את רפי פרץ, שר החינוך, שמינה ראש הממשלה. פרץ הוא גזען גאה, נגד זכויות להט"ב, נגד זכויות נשים ונגד שוויון. אנחנו עובדים מסביב לשעון על מנת לפתח טכנולוגיה שתמיר ותתקן את פרץ, ותהפוך אותו לאדם נורמטיבי. כל מי שרוצה לעזור לנו בפיתוח מוזמן ליצור אתי קשר".

בכיר היי-טק ישראלי נוסף שגינה את דברי שר החינוך הוא אלעד ברינדט שביט, שמונה באחרונה למנהל תחום הלקוחות הטכנולוגיים הגלובליים של פייסבוק באירופה, לאחר ששימש במשך שש שנים כסמנכ"ל הלקוחות של פייסבוק ישראל.

ברינדט שביט, הנשוי לבן זוגו ושניהם משמשים הורים לשלושה ילדים, ציטט בפוסט שפרסם מכתב של שלושה ילדי כיתה ב' לשר החינוך, שבו הם מביעים חוסר הסכמה עם דבריו וכותבים שגם משפחה בראשות שני הורים מאותו המין היא נורמטיבית. לדברי ברינדט שביט, "הם חכמים יותר ונבונים יותר ואנושיים יותר מהאיש שמופקד על החינוך שלהם ומשותפיו לדרך. בסוף ננצח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים