VBS תפיץ את פתרון Documentum For SAP של נס בבולגריה

פתרון Documentum For SAP, שפותח על ידי נס, מבוסס על רכיבי האינטגרציה הסטנדרטיים של משפחת מוצרי דוקומנטום מתוצרת EMC למערכות סאפ ● הפתרון מאפשר לשלב כל מסמך בתהליך עסקי המנוהל במערכת הסאפ באופן ידידותי למשתמש ומאפשר לנהל תהליכים ללא נייר

נס טכנולוגיות מינתה את החברה הבולגרית VBS (ר"ת Varna Business Services) בניהולו של שלומי ויזל, למפיצה ומיישמת בבולגריה של הפתרון Documentum For SAP שפותח על ידי נס. מדובר בפתרון ייעודי ללקוחות סאפ (SAP), המבוסס על רכיבי האינטגרציה הסטנדרטיים של משפחת מוצרי דוקומנטום (Documentum) מתוצרת EMC למערכות סאפ. הפתרון מאפשר לשלב כל מסמך בתהליך עסקי המנוהל במערכת הסאפ באופן ידידותי למשתמש ומאפשר לנהל תהליכים ללא נייר.

אייל פלדמן, מנהל חטיבת פתרונות עסקיים ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, אמר, כי EMC ונס משתפות פעולה מזה זמן באירופה ביישום פתרונות דוקומנטום לסאפ על בסיס פתרונות שפותחו בנס.

לדבריו, "כחלק מתכנית ההתרחבות באירופה לשיווק ויישום פתרונות אלו, הוחלט להיכנס גם לבולגריה ולבחור ב-VBS כשותף אסטרטגי. VBS הינה מיישמת מובילה של סאפ בבולגריה, ואנו נעמיד לרשותה את נסיוננו ומומחיותנו בתחום מוצרי דוקומנטום, ונסייע לה בגיבוש פתרונות אופטימליים למשתמשי סאפ".

"שמנו לנו למטרה להגדיל את ציבור משתמשי דוקומנטום בקרב קהיליית משתמשי סאפ בבולגריה ואנו שמחים על כך שנס טכנולוגיות בחרה בנו ליישום פתרונותיה בתחום זה", אמר שלומי ויזל, מנכ"ל VBS. "לנס טכנולוגיות נסיון רב הן בתחום דוקומנטום והן בתחום סאפ, בישראל ובמזרח אירופה, והחברה תוכל לתרום רבות בפרויקטים בבולגריה שישלבו את דוקומנטום וסאפ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים