אימפרבה ממנה כמנכ"לית את פאם מרפי – בכירה לשעבר באורקל ובאינפור

כריס היילן, נשיא ומנכ"ל חברת אבטחת המידע הישראלית לשעבר הפועלת בקליפורניה, עזב את תפקידיו חודשיים לאחר פרצת אבטחה חמורה ● הוא הוחלף לתקופת ביניים על ידי צ'ארלס גודמן, שאחרי כניסתה של מרפי לתפקיד ימשיך לכהן כיו"ר הדירקטוריון

פאם מרפי, מנכ"לית אימפרבה. צילום: יח"צ

אימפרבה, חברה ישראלית לשעבר המתמחה באבטחת רשת, הודיעה כי הדירקטוריון שלה מינה את פאם מרפי – מנהלת מנוסה בתוכנות ארגוניות – לכהן כמנכ"לית החדשה שלה.

מרפי שימשה בעבר כמנהלת התפעול של אינפור – חברת התוכנה הארגונית השלישית בגודלה בעולם. לפני כן כיהנה כבכירה בחברות רבות, ביניהן באורקל. מרפי היא גם חברת הנהלה בחברת רוקוול אוטומציה.

Imperva הייתה בראשית דרכה חברת אבטחת מידע ישראלית. היא הוקמה בשנת 2002 על ידי שלמה קרמר – ממייסדי צ'ק פוינטעמיחי שולמן ומיקי בודאי, שהקים את טראסטיר, שנמכרה במאות מיליוני דולרים ליבמ. קרמר שימש מנכ"ל החברה עד שנת 2014. בינואר 2019 הודיעה אימפרבה שנרכשה על ידי חברת תומא בראבו תמורת 2.1 מיליארד דולר, ועקב כך יצאה מהמסחר בבורסה והפכה להיות פרטית. החברה עדיין מחזיקה יחידת מו"פ בארץ, בהובלת משה ליפסקר.

פרצת אבטחה חמורה שהביאה לטלטלה בחברה

באוגוסט האחרון נחשפה פרצת אבטחה חמורה באימפרבה, שבסיסה בקליפורניה. החברה הכירה בפומבי בפוסט שפרסמה בבלוג שלה כי אכן נעשה שימוש לא מורשה במפתח API ניהולי באחד מחשבונות ה-AWS של הייצור שלה, ושהדבר התרחש באוקטובר 2018. כפי שהחברה חששה, עקב כך נחשף מסד נתונים המכיל כתובות דוא"ל, כמו גם סיסמאות של לקוחותיה.

בעקבות האירועים הודיע נשיאה ומנכ"לה דאז, כריס היילן, באוקטובר על התפטרותו מתפקידיו בה. הוא הוחלף לתקופת ביניים על ידי צ'ארלס גודמן, מי שהיה מנכ"ל ספקית התוכנה הפיננסית פאוורפלן עד סוף 2018. אחרי כניסתה של מרפי לתפקיד ימשיך גודמן לכהן כיו"ר הדירקטוריון, תפקיד שהחל לאייש בנובמבר 2018.

"אנו שמחים שפאם תצטרף אלינו למשימה שלנו להגן על נכסים קריטיים מפני המתקפות המשתנות של פושעי הסייבר", אמר גודמן, יו"ר החברה. "כמנהלת מוסמכת שהובילה את הפעילות בכמה מחברות התוכנה הגדולות בעולם, והפגינה יכולת לספק ערך לקוחות בהיקף אדיר, היא מתאימה בצורה מושלמת להוביל את אימפרה דרך שלב הצמיחה הבא שלנו", הוסיף.

"אימפרבה מציעה פתרונות מדהימים שעוזרים ללקוחותינו לנווט בעולם המורכב והדינמי של אבטחה, סיכון ותאימות, ובמקביל מאפשרים טרנספורמציה עסקית מתקדמת בשוק מאתגר יותר ויותר", אמרה מרפי, המנכ"לית החדשה, על המנוי.

"אני מצפה לבנות על הבסיס שהונח על ידי צוות המנהיגות המצטיין שלנו, ולמנף את המוצרים המובילים בשוק של אימפרבה. ההתמקדות הבלתי פוסקת שלנו בלקוחותינו ובצרכיהם תמיד תגיע ראשונה, כאשר אנו מנצלים את ההזדמנויות הרבות העומדות לפנינו ומגדילים את העסק בצורה משמעותית, הן מבית והן בהיבט הבינלאומי", סיכמה מרפי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים