חברת הבריאות הדיגיטלית דריו גייסה 21.3 מיליון דולר תמורת מניות

החברה מציעה טיפולים דיגיטליים למטופלים שסובלים מבעיות רפואיות כרוניות, שמבוססים על נתונים, תוכנה ואימון

ארז רפא, מנכ"ל דריו הלת'. צילום: טל בדרק

דריו הלת', חברה ישראלית שעוסקת בפיתוח טכנולוגיות לטיפולי בריאות דיגיטליים, שנסחרת בנאסד"ק, הודיעה היום (ה') כי גייסה 21.3 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים בתמורה למניות. הגיוס הובל על ידי קרן סטרנאגיס.

החברה מציעה טיפולים דיגיטליים למטופלים עם בעיות בריאותיות כרוניות, למשל מחלת הסוכרת. על ידי מתן התערבויות המונעות על ידי נתונים, תוכנה ואימון, הפלטפורמה של דריו מאפשרת לאנשים לשפר את בריאותם, באמצעות התאמות לאורח החיים שלהם. המערכת משלבת כלים ממדעי החיים, מדעי ההתנהגות וטכנולוגיית תוכנה בכדי לספק מעורבות טיפולית גבוהה.

ההון שגויס יסייע במימון האצת הפעילות העסקית של החברה, תוך המשך תמיכה ביוזמות השיווק והמכירה ללקוחות הקצה. התמורה תשמש בעיקר להרחבת תשתית המכירות והשיווק בשוק האמריקני, מה שבדריו צופים שיביא לגידול בהיקף החוזים עם לקוחות עסקיים, ובה בעת לחדירה מעמיקה יותר ללקוחות קיימים. בנוסף, החברה מתכננת להשתמש במימון על מנת להרחיב את המחלות הכרוניות שהפלטפורמה שלה מספקת להן מענה. כל זה כולל תמיכה בהשקה המתמשכת של פלטפורמת הטיפולים הדיגיטליים והתרחבות להזדמנויות נוספות בשוק המחלות הכרוניות.

דריו גייסה בספטמבר 2018 סכום של 10.3 מיליון דולר ובאפריל 2017 החתימה את הכוכב לשעבר של קבוצת ה-NBA אטלנטה הוקס, דומיניק ווילקינס, כפרזנטור שלה.

"מדובר בגיוס בהיקף שעולה על כל ציפיותינו המוקדמות", אמר ארז רפאל, מנכ"ל דריו הלת'. "בעוד שאנחנו ממשיכים את החדירה שלנו בערוצים העסקיים, אנחנו מאמינים שההון יאפשר לנו להרחיב ולהעמיק את המעורבות שלנו עם הלקוחות העסקיים ולקוחות הקצה, וכן עם הספקים והמפיצים בצורה ניכרת".

"אנחנו מאמינים כי השקעה זו היא עדות למיצוב ולאסטרטגיה העסקית של החברה, וכן לביקוש העולמי להשקיע בשוק טיפולי הבריאות הדיגיטליים, ההולך וגדל", ציין אדם סטרן, מנכ"ל קרן סטרנאגיס וראש תחום הבנקאות הפרטית באגיס קפיטל.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גלץ מרים

    חברה מעניינת לאחר הגיוס מה יעשו עם הכסף

אירועים קרובים