גט ישראל ואופן ואלי רוצים לפתח את קהילת ההיי-טק והיזמות בדרום

רשת היזמות והחדשנות אופן ואלי (OpenValley), בראשותו של המנכ"ל והמייסד, אופיר דובובי, אירחה באחרונה את מארק און, מנכ"ל חברת גט ישראל, במפגש אינטימי ומיוחד שנערך במתחם רמת ישי של הרשת. במפגש דנו הנוכחים על הצורך בקידום תעשיית ההיי טק והיזמות בערי הדרום.

"בעולם של מרקטפלייס, מי שלא משתמש בדאטה כדי לנתח את הרצונות של הלקוחות שלו, לא יצליח" אמר און. "רוב החברות בתחום מתעסקות בפנייה ללקוח הקצה, ורווחיות לא תהיה שם. משקיעים עשרות מיליארדים ואין החזר, גט ישראל רווחית כבר שש וחצי שנים, וזוהי הפעם הראשונה בעולם שמייצרים מרקטפלייס ומייצרים ממנו כסף, סדר גודל של 800 מיליון שקל. זה ענק עבור חברה קטנה יחסית, כי ייצרנו שוק של B2C וגם B2B ואנחנו עוד רק בהתחלה. שירות Gett delivery, למשל, הושק והפך לרווחי תוך שלושה חודשים".

מימין: מארק און, מנכ"ל גט ישראל, אופיר דובובי ויוסי אקרמן מייסדים, ושירי גרין אלגביש, מנכ"לית – אופן ואלי. צילום: יח"צ

כאדם שגדל בדרום הארץ, וחי באזור גם היום, סיפר און על הצורך בהקמת אקוסיסטם שיתמוך בסטארט-אפים ויזמים דווקא בפריפריה ולא רק בתל אבי: "אתה רואה עיר עם המון פוטנציאל, ושום דבר לא קורה, והמטרה כרגע מבחינתי היא לתמוך לפתח את התעשיה וההיי-טק בערים בדרום. אין שום סיבה שסטארט-אפיסטים יעברו לתל אביב כדי לפתח את החברה שלהם. הזמן המבוזבז בנסיעה למרכז יכול להיות מתורגם לכל כך הרבה דברים אחרים. יש צורך אמיתי בערי הדרום, שיוצאים מהן אנשים מוכשרים, לייצר קהילה ותוכן שיחברו ויעשו דברים יפהפיים, ואני מזמין את אופן ואלי להרים את הכפפה הזאת". סיכם.

ציפי מסכימה עם כל מילה!

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים