"ארגונים נדרשים לקשר עם הלקוחות בכל ערוצי הדיגיטל"

רונן בנבניסטי, מנכ"ל חטיבת ONE ERP, וואן, מספר על מערכת OneView  של החברה, שנבנו לה 20 פתרונות מותאמי מגזרים ספציפיים, והיא מבוססת על אינטגרציה של ארבעה עולמות: ייצור, לוגיסטי, פיננסי ומשאבי אנוש, תוך התממשקות לכל מערכות ה-CRM

רונן בנבניסטי, מנכ"ל חטיבת One ERP ומערכות עסקיות ב-וואן. צילום: רפאל בן משה

"זה שארגונים נדרשים לעבור טרנספורמציה דיגיטלית – זה לא חדש. בתוך התהליך המורכב, ארגונים נדרשים ליצור אינטראקציה עם הלקוחות בכלל הערוצים, המסורתיים והדיגיטליים, דרך הווב והמובייל, וליצור סוג של מרקט פלייס דיגיטלי לחלוטין – עם דגש על חוויית משתמש וחוויית קנייה – זה האתגר הגדול. ארגון שיצליח לספק ערך ללקוחות, הוא זה שינצח", כך אמר רונן בנבניסטי, מנכ"ל חטיבת ONE ERP, וואן.

בנבניסטי, בן 53, היה מנהל חטיבת ONE1 ERP בחברה, אחר כך עבר ליבמ, שם ניהל את חטיבת הסאפ, ושב לוואן בפברואר השנה, כחבר הנהלה.

לפתרון ה-ERP של החברה, מערכת OneView – יש 650 לקוחות ארגוניים, ויותר מ-10 אלפים משתמשים. לדבריו, "שליש מהלקוחות נמצאים בענן, וכ-80% מהלקוחות החדשים מצטרפים לענן. בנינו למערכת יותר מ-20 פתרונות מותאמי מגזרים ספציפיים, עם פיתוחים ייעודים לתהליכים העסקיים של לקוחות אלה. כך, בתחום הקרמיקה, עם לקוחותינו נמנים נגב קרמיקה, מודי, זהבי עצמון. בתחום המזון – טיב טירת צבי ומחלבות גד, חמשת בתי האריזה הגדולים בארץ הם לקוחותינו, ובתחום האנרגיה – דור אלון וסופרגז". הוא ציין, כי "הפתרון מתאים לכל ארגון שפתרונות ERP גלובליים הם גדולים, מורכבים ויקרים משמעותית עבורו, וכן כאשר יש לו תהליכי עבודה ותפעול ייחודיים".

"הפלטפורמה שבנינו", ציין, "מאפשרת יישום של 22 מודולים בתוך כמה חודשים, בכל חברה ישראלית המונה מאות משתמשים. אנו שמים דגש על אינטגרציה של ארבעה עולמות: ייצור, לוגיסטי, פיננסי ומשאבי אנוש. המערכת מתממשקת לכל מערכות ה-CRM, כמו גם למערכות ניהול מחסן – יש לנו מחברים (קונקטורים) לכולן".

כך, אמר בנבניסטי, "באחרונה זכינו במכרז להטמעת המערכת ברשות המים. אנשיה חיפשו פתרון פיננסי להתחשבנות עם חמש חברות של התפלת מים, ופתרון שכזה לא נמצא אצל חברות ה-ERP הבינלאומיות. כיוון שאנשי הפיתוח שלנו נמצאים פה, הייתה לנו הגמישות לבצע את ההתאמות לתהליך הספציפי בזמן קצר יחסית, ובעלות אטרקטיבית".

בימים אלה, אמר בנבניסטי, "חתמנו על פרויקט ליישום OneView במגדניית שפיצר. הפרויקט כולל רישוי, יישום, תחזוקה ואירוח לחמש השנים הקרובות, והיקפו הכספי מוערך במאות אלפי שקלים. ביצוע הפרויקט יחל בקרוב, והוא צפוי לעלות לאוויר בתוך כחצי שנה". הוא ציין, כי מגדניית שפיצר רכשה באחרונה את חטיבת העוגות של מאפיות אנג'ל, מהלך שצפוי להכפיל את מחזור העסקים שלה ליותר מ-30 מיליון שקלים. במסגרתו, המגדנייה תעבור למפעל חדש בבית שמש, שם תוטמע מערכת ה-ERP. "המערכת תחליף שתי מערכות קיימות בתחומי הכספים והלוגיסטיקה ותכלול פתרון ענן מלא", אמר בנבניסטי, "מדובר בפתרון ייעודי שלנו למגזר המאפיות, שכבר יושם, בין השאר, בברמן, דגנית עין בר, אגמי, ובאורנים".

"המערכת", ציין, "תהיה אינטגרטיבית ותאפשר שליטה מלאה על כל תהליכי הייצור, המלאי וההפצה ללקוחות. ניישם את מרבית המודולים המרכזיים, לרבות מערכת פיננסית, מערכת ייצור לוגיסטית, מערכת הפצה ומודול בקרה ניהולית".

"בתקופה הקרובה", סיכם בנבניסטי, "נשקיע מיליוני שקלים בעוד פיתוחים, כדי לאפשר ממשקי עבודה דיגיטליים – אפליקציית מובייל, אפליקציית מסופונים, עבודה ב-ווב מחוץ לארגון עבור סוכנים, אנשי מכירות וטכנאים. נפתח את המערכת לעבודה בכל מקום".

צילום: רפאל בן משה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים