תוכן שיווקי
בעקבות כנס הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל

הטכנולוגיה של KMS Lighthouse מצילה חיי אדם – וזוכה בפרסים

GE Healthcare זכתה בפרס עולמי הודות לפתרון של החברה הישראלית, שמאפשר דיוק של 99.9%

24/12/2019 14:43
מימין: ג'ים זיאיה מ-TTEC; דורון גאואר מ-KMS Lighthouse; האריסון קלובר מ-KMS Lighthouse; לין ווסטברוק מ-GE Healthcare; ברג היוז מ-GE Healthcare; שגיא אליהו, מנכ"ל KMS Lighthouse; תמיר ישראלי מ-KMS Lighthouse; וסטיוארט לנגלי מ-TTEC. צילום: יח"צ

בכל שנה מבוצעות שני מיליארד סריקות רפואיות באמצעות ציוד של GE Healthcare, ב-106 מדינות. המשמעות היא שבכל שנייה שחולפת מטופלים שלושה אנשים ברחבי העולם באמצעות המערכות של החברה. עובדה חשובה לא פחות, לאור מורכבות הפעילות והמערכות, היא שעדיין יש טעויות אנוש במענה הראשוני, על אף המכשור המתקדם וההכשרה המקצועית הארוכה של הצוות הרפואי.

אחת הסיבות המרכזיות המשפיעות על קבלת ההחלטות בזמן אמת היא הקושי של הרופאים להגיע למידע הנכון בזמן הנכון, ולדלות מתוך מאגר הידע העצום את פריט המידע המאוד ספציפי שהם זקוקים לו. כך מתקבלות 400 אלף שיחות במוקד GE בשנה מאת צוותים רפואיים ברחבי העולם. המוקד, הנתון לפיקוח רגולטורי מוקפד, נותן מענה מקצועי לבית החולים הגדולים בעולם, כאשר כל עיכוב במענה או אי דיוק במענה הטלפוני עלולים להיות ההבדל בין חיים למוות של המטופלים.

יעילות, דיוק וחיסכון בעלויות

ב-GE הבינו כי חובה עליהם לבחון אפשרויות לקחת שירות טוב למקום מצוין, על מנת לסייע לרופאים לצמצם את שיעור השגיאות, הנמוך לכשעצמו, ולשפר את יכולות מאגר המידע המשרת אותם. תובנה זו הובילה את החברה לבחור ב-KMS Lighthouse הישראלית מקבוצת אמן, שמספקת לארגוני ענק בארץ ובעולם פתרונות ניהול ידע מתקדמים ואף רשמה פטנטים ייחודיים, שמשלבים יכולות לימודי מכונה וניהול ידע ארגוני בענן – לשיפור ויעילות התהליכים הפנימיים של הארגון ולמתן מענה אחיד ומדויק בזמן אפס.

התוצאה: מענה בדיוק של 99.9%, זמן הלימוד של נותני השירות ירד לשלושה חודשים (שיפור של 50% ביחס למשך הדרכה של שישה חודשים לפני כן), העלויות התפעוליות ירדו בהתאם, והצוות הרפואי פינה מבלה פחות זמן בשיחה עם המוקד הטלפוני – ויותר זמן עם המטופלים.

דורון גאואר, ארכיטקט הפתרונות הראשי של KMS Lighthouse, אמר כי "מטרתנו היא לסייע לארגונים להמשיך ולספק לאדם הנכון את המענה הנכון בזמן הנכון. בעולם שבו המידע והאינטראקציה בין גורמים שונים מתקבלים במספר ערוצי תקשורת שונים, כגון אתרי אינטרנט, סניפים וחנויות, מוקד שירות הלקוחות הוא המקום המורכב ביותר מבחינת האינטראקציה בין נותן השירות ללקוח, ומטרתנו היא לפשט, לדייק ולייעל את התקשורת החשובה הזו".

הפתרון של GE זכה באחרונה בפרס Reality KM Awards. בעקבות הזכייה מסרה החברה כי "באמצעות הפתרון הייחודי, יכולים היינו להביא את המוקד הכה חיוני הזה מרמת פעילות טובה לסטנדרט יוצא מן הכלל. המטרה שלנו בפרויקט לא הייתה למכור עוד ציוד, אלא לתמוך בלקוחות שלנו, ובסופו של דבר במטופלים, על מנת שיוכלו לקבל טיפול רפואי מדויק ונכון ברגעי האמת הקריטיים".

שגיא אליהו, מנכ"ל KMS Lighthouse, ציין ש-"הזכייה בפרס ממחישה את גודל השוק הענק שאנחנו פונים אליו ואת ייחודיות הפתרון של חברתנו. המעבר לדיגיטל והשקעות בפלטפורמות שמסייעות בשיפור השירות במגוון ערוצים מסייעים בתנופה של חברתנו בעולם. כך, למשל, גרטנר דירגה את חברתנו במספר דו"חות כחברה מובילה ברמה העולמית".

KMS Lighthouse מקבוצת אמן הינה חברה בינלאומית המתמחה בניהול ידע ארגוני בענן ובלימודי מכונה. הטכנולוגיה החדשנית של החברה מאפשרת לארגונים ולמוקדי שירות לספק מידע מהיר ואמין באינטראקציה יעילה וקצרה ביותר, בין היתר באמצעות פטנט רשום, שמאפשר לצרכן לשאול שאלות בשפה חופשית. על לקוחות החברה בארץ ובעולם נמנים ארגוני ענק כגון משרדי ממשלה, בנקים, בתי חולים וחברות טלקום. ל-KMS Lighthouse פעילות נרחבת בישראל ובמדינות נוספות בעולם, לרבות ארצות הברית, בריטניה ורוסיה.

קבוצת אמן היא אחת החברות המובילות בתחום הטכנולוגיה וה-IT, ופועלת ממשרדים ראשיים בישראל, עם חברות בנות בארץ ובחו"ל. הקבוצה, שהוכתרה כאחת מ-100 החברות שהכי כדאי לעבוד בהן בישראל, מונה כ-2,500 עובדים ומובילה פעילות בינלאומית גדולה, כולל מרכזי פיתוח בשבע מדינות עם כ-700 עובדים גלובליים – מאירופה ועד למזרח הרחוק.

אירועים קרובים