תוכן שיווקי

"פרטנר היא חברת תשתיות ה-IT הצומחת ביותר בשוק"

24/12/2019 14:26
יעקב (קוקי) טרוזמן, סמנכ''ל מכירות וחטיבה עסקית בקבוצת פרטנר. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף.

"אנחנו פעילים בעולם התשתיות הרבה שנים. בשנתיים האחרונות ישנה צמיחה משמעותית בעולם זה בפרטנר, עם מעבר מסיבי של לקוחות גדולים אלינו, אחרי שהתגברו על החשש שקיים בארגונים משינוי והתקדמות", כך אמר יעקב (קוקי) טרוזמן, סמנכ"ל מכירות וחטיבה עסקית בקבוצת פרטנר.

לדברי טרוזמן, "ארגונים עוברים מצריכת שירותים ברישוי מסורתי לשירותים בענן. לחברה כמונו, שחקן חזק בעולם התשתיות, שצמחה כחברת שירותים בעולם הקווי ומנהלת יחסים ארוכי טווח עם הלקוח, זהו יתרון משמעותי. כך, פרטנר פעילה באופן חזק בקרב ארגונים ממגזרי הפיננסים, הביטחון, החינוך, ההיי-טק, התעשייה, הקמעונות והמגזר המוניציפלי. אנחנו מהווים חלופה מתקדמת בעולם התשתיות כאשר אנחנו מציעים ללקוחותינו יותר מ-20 שירותי ענן כשירות (As a service), ביניהם גיבויים, אנטי כופרות, המשכיות עסקית, הלפ דסק, Wi-fi, אופיס 365 ועוד, לצד שירות דטה סנטר מלא שניתן להפעיל אותו על הענן הפרטי של פרטנר".

"החטיבה העסקית בפרטנר מטפלת בלקוחות עסקיים, מקצה לקצה, בעולם הסלולר ובעולם הקווי. אנחנו שחקן משמעותי בקרב לקוחות ארגוניים גדולים, עבור עולם התשתיות הקוויות בארץ ובחו"ל. העובדה שיש לנו כבל תת ימי לאורך מישור החוף, שמעניק גיבוי ושרידות, מספקת לנו יתרון לעומת המתחרים. אנחנו מציעים שירותים קוויים ובשנים האחרונות משלבים אותם עם פתרונות אינטגרציה. כך הלקוח מקבל פתרונות משולבים, לדוגמה IPVPN, עבור רשתות קמעוניות עם עשרות סניפים, יחד עם פתרונות סלולריים מגוונים ופתרונות IT פיזיים באתר הלקוח ובענן", אמר.

הרחבת חוות השרתים באירוח

טרוזמן ציין ש-"היינו הראשונים שהציעו פתרונות משולבים בעולמות האלחוט, דוגמת Wi-Fi עם LTE. הפריסה של רשת ה-LTE (דור 4) של פרטנר היא הרחבה ביותר בארץ וככזו, מעניקה יכולות גיבוי בכל נקודה לרשת הקווית". "בנוסף", אמר, "חוות השרתים שלנו במרכז הארץ מארחת מאות לקוחות ובימים אלה אנחנו שוקדים על הרחבתה כדי לענות על הביקושים".

"בשנתיים האחרונות אנחנו מעמיקים את היכולות שלנו בעולמות האינטגרציה. כך, בתחום מוצרי אבטחת המידע של פאלו אלטו יש לנו את הכמות הרבה ביותר של מומחים שהוכשרו לתחום. אנחנו שותף פלטינום של פאלו אלטו בישראל. תהליך דומה של הסמכות ערכנו עם פורטינט וצ'ק פוינט. פרטנר היא שחקן גדול בעולם הנטוורקינג, בשל השותפות שהקמנו יחד עם פורטינט ורוקוס. חשוב לציין שבאחרונה קיבלנו משותף זה את דרגת ההסמכה Ruckus Elite Partner הראשון והיחיד בארץ. כמו כן, יש לנו פעילות משמעותית בעולמות החומרה, השרתים והאחסון, בשל השותפות האסטרטגית שלנו עם דל, ואנחנו חווים צמיחה מרשימה בתחום. פרטנר היא גם שחקן משמעותי בעולמות האינטגרציה הסלולרית. היינו השותפים הראשונים של אפל בעולם העסקי והשקנו בישראל את הפתרון שלה לניהול רכיבים ארגוניים – Apple Business Manager".

"מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי, מאמין בצמיחה בעולמות אלה", הוסיף. "כחלק מכך, קבוצת פרטנר, מאז ומתמיד, מובילה את השוק בחדשנות הטכנולוגית ובשירות בכל תחומי הפעילות שלה בתשתיות ובשירותי תקשורת. בנבנישתי נכנס לפני קרוב לחמש שנים לתפקיד המנכ"ל והפך את פרטנר מחברת סלולר מצוינת לקבוצת תקשורת כוללת, שמספקת מכלול תשתיות ושירותים במשולב – ובמקום אחד. זאת, תוך מימוש אסטרטגיה של ערך, שמשמעותה שהלקוח בוחר בנו כי הוא מקבל ערך מוסף במוצרים, בשירותים ובשירות הלקוחות – ולא רק בשל המחיר. התפיסה הוכיחה את עצמה עם לקוחות קיימים שנמצאים ביותר מעולם תוכן אחד – סלולר, תקשורת קווית ואינטגרציה. הצמיחה הכי גדולה שלנו היא של לקוחות שלוקחים מאתנו כמה פתרונות".

לסיכום אמר טרוזמן כי "פרטנר מעניקה ללקוח פתרון כולל ומקיף בכל עולמות התקשורת – במגזר הפרטי וגם בזה העסקי. הקבוצה איתנה גם מבחינה פיננסית, גמישה, ויכולה להפנות ולהקצות משאבים לפי דרישה. המסר שלנו למנמ"רים, אנשי התשתיות וכדומה הוא שיש לנו יכולת לספק פתרונות מגוונים עם ראייה כוללת על הפתרונות הנדרשים להם, תוך גמישות גדולה, ועם יכולות טכנולוגיות ושרירותיות גבוהות. אנחנו מגיעים בכל בוקר לעבודה בידיעה שהלקוח שלנו סומך עלינו ועל יכולתנו לספק לו שירות מצוין ותקשורת מתקדמת, ואנחנו לא לוקחים זאת כדבר מובן מאליו, אלא עובדים קשה כדי להמשיך ולהצדיק את הבחירה של הלקוחות שלנו בפרטנר".

לאתר העסקי של פרטנר לחצו כאן.

אירועים קרובים