תוכן שיווקי

הפיירוול של ג'וניפר לדטה סנטרים זכה לדירוג "מומלץ" ממעבדות NSS

23/12/2019 12:23
ג'וניפר נטוורקס

ג'וניפר נטוורקס, מובילה עולמית ברשתות מאובטחות מונעות בינה מלאכותית, הודיעה כי זכתה לדירוג "מומלץ" עבור הפיירוול שלה, במסגרת מבחן הפיירוולים לדטה סנטרים לשנת 2019 שערכו מעבדות NSS – חברת הייעוץ והמחקר המובילה בעולם בתחום אבטחת המידע. ה-SRX5400 של ג'וניפר עם כרטיס SPC3 נבדק על ידי מעבדות NSS בתחומי יעילות אבטחת מידע, ביצועים, יציבות ועלות.

"ג'וניפר חזרה", הייתה הכותרת שהדגישו במעבדות NSS תחת המוצרים המומלצים בדו"ח ההשוואתי של מוצרי הפיירוול הטובים ביותר למרכזי נתונים (DCSG Security Value Map Comparative Report). מנתוני הדו"ח עולה כי ג'וניפר השיגה 100% בשיעור חסימת התקפות, 99.62% בשיעור חסימת ניצול (Exploit) והציגה קצב ממוצע של העברת נתונים במהירות של 13.962 ג'יגה-ביט לשנייה.

"מעבדות NSS שמחות להעניק את הדירוג 'מומלץ' לג'וניפר נטוורקס על ביצועיה במבחן הפיירוול לדטה סנטרים לשנת 2019. לאחר הערכה פרטנית מדוקדקת, תוצאות המבחן הראו כי ה-SRX5400 הינו פיירוול מצוין לדטה סנטרים", אמר ג'ייסון ברבניק, מנכ"ל החברה.

"תוצאות הדו"ח של מעבדות NSS מעידות על מחויבותנו להציע את הטוב ביותר באבטחת דטה סנטרים. אימות חיובי זה של יכולותינו לחסום איומים מחזק את מה שלקוחותינו כבר יודעים – שהפיירוול של ג'וניפר הוא בין היעילים ביותר הקיימים בשוק כיום", ציינה סמנת'ה מדריד, סגנית נשיא לאבטחת מידע ואסטרטגיה בג'וניפר.

ג'וניפר מאמינה כי הדירוג הגבוה שקיבלה בקטגוריות אבטחת מידע, ביצועים ועלות מעיד על יעילות סדרת ה-SRX שלה בהגנת פיירוול על דטה סנטרים. ה-SRX, בשילוב מדיניות אבטחה מרכזית, תוכנה מתקדמת מבוססת ענן להגנה מפני איומים ומודיעין אבטחת מידע מבוזר, הינם מרכיבים חשובים באסטרטגיית אבטחת המידע המחוברת של ג'וניפר. יכולות אלה מאפשרות לג'וניפר להגן על משתמשים, יישומים ותשתיות בעזרת הרחבת אבטחת המידע לכלל נקודות ההתקשרות ברשת.

לקריאת הדו"ח לחצו כאן.

לדף המוצר לחצו כאן.

אירועים קרובים