תוכן שיווקי
בעקבות אירוע לקוחות ושותפים של נט-אפ

נט-אפ ואינטל מציינות דרך משותפת

22/12/2019 15:59
אינטל ונט-אפ

אמון הוא הבסיס לכל קשר חזק. חישבו על כל אחד שמולו אתם עובדים או שאתו אתם מתקשרים בחיים האישיים שלכם ואיך הקשר האישי הזה ייראה ללא אמון. קשרי אמון חזקים נבנים באופן טיפוסי במהלך זמן שבו פעולות הופכות להוכחות, ואלה שמעורבים בהן בונים קשר חזק, המבוסס על פעולות שיוצרות את האמון. נט-אפ ואינטל הם בעלי קשר ארוך ומשותף כלקוחות משותפים וכשותפים. אנו משתמשים במוצרים שלהם, הם משתמשים במוצרים שלנו. זוהי שותפות ארוכה וחזקה הבנויה על אמון.

נט-אפ ואינטל רשמו באחרונה ציון דרך נוסף בקשר ביניהן ופתחו הזדמנויות חדשות כשהשותפות הזו נסקה לגבהים חדשים. שתי החברות מציעות כעת פתרונות משלימים, שבהם הסכום גדול מסך חלקיו. הכוונה היא ל-DCPMM (ר"ת Intel® Optane DC Persistent Memory) ול-NetApp Memory Accelerated (MAX) Data. אם משתמשים בשני הפתרונות יחד (בצוותא עם משפחת המעבדים Cascade Lake Xeon של אינטל, שנחוצה ל-Optane DCPMM), הלקוחות יכולים לממש את ההבטחה של הפתרונות, שמספקים זמן קצר יותר עד למימוש הערך של הנתונים שלהם.

מכון המחקר IDC מצפה שפתרונות כמו MAX Data ייושמו ביחד עם יישומים קיימים הרגישים לבסיס הנתונים ועם עומסי עבודה חדשים, שיכללו ניתוח נתונים בזמן אמת וגם יישומי מחשוב טכניים רבים, שבהם הביצוע יניע בשורה התחתונה הטבות עסקיות משכנעות.

ביצועים ללא הצורך בהגנה על המידע מספקים רק חלק מהסיפור. MAX Data מאפשר הסתמכות על הנתונים עם השפעה מינימלית על הביצועים ומספק הבטחה להגנת נתונים משולבת. MAX Recovery של נט-אפ מאפשר להגן על ה-PMEM בשרת ולהשתמש בו עבור התאוששות מהירה מאסון. יישומים כמו אורקל ו-Mongo DB יכולים להרוויח משילוב זה. זה היה החזון של המייסד של פלקסיסטור, שרון אזולאי. החברה נקנתה על ידי נט-אפ והפכה ל-MAX Data.

טובים השניים מן האחד

הלקוחות המשותפים של נט-אפ ואינטל מחפשים כל הזמן דרכים חדשות להניע הזדמנויות לרווחים. כיצד הם יכולים להפוך את הנתונים שלהם לרווח הולך וגדל? ביצועים המשולבים עם הגנה על המידע יכולים לשנות את המשחק עבור חברות המספקות שירותים פיננסיים, שבהן תוצאות המסחר מובילות לרווחים גבוהים יותר. חברות אשראי יכולות להאיץ גילוי של הונאות ולהפחית הפסדים, ועבור חברות קמעוניות שמוכרות אונליין, ניתוחים מהירים יותר של הנתונים עשויים להניע פרסונליזציה, כשיותר קליקים יובילו ליותר מכירות. כאשר משלבים את MAX Data ב-Optane DCPMM ניתן להגיע לביצועים גוברים ולעבד כמויות מידע הולכות וגדולות באותה חתימת זיכרון.

אירועים קרובים