תוכן שיווקי

מטריקס תפתח פתרונות סייבר למדינה זרה ביותר מ-30 מיליון דולר

22/12/2019 13:49
מוטי גוטמן, מנכ''ל מטריקס. צילום: ניב קנטור

חטיבת הביטחון של מטריקס, המתמחה במחקר ופיתוח בתחומי הסייבר והבינה המלאכותית, תפתח פתרונות כאלה עבור מדינה זרה, בפרויקט שצפוי להימשך כשנתיים ושהיקפו עומד על יותר מ-30 מיליון דולר.

מדובר בעסקת ענק נוספת של מטריקס, שב-2017 דיווחה על התקשרות לביצוע פרויקט בתחום הסייבר למדינה זרה בהיקף של 25 מיליון דולר.

למטריקס, שמעסיקה יותר מ-10,000 עובדים ומדורגת כחברת שירותי הטכנולוגיה הגדולה בישראל, פעילות רחבת היקף בתחום הסייבר ואבטחת המידע עבור גופים אזרחיים וביטחוניים, בדגש על פיתוח וחדשנות בעולמות אלה. החברה מחזיקה זרוע מחקר ייחודית וחדשנית שעוסקת במחקר אבטחת מידע ובמו"פ בתחומי הסייבר והבינה המלאכותית. החברה מרחיבה כעת את פעילותה ומגייסת חוקרים ומומחים טכנולוגיים.

בין מגוון פעולותיה במגזר הביטחוני, מטריקס הייתה שותפה בשנים האחרונות לתכנון והקמת CERTים במספר מדינות בעולם, כולל הקמת ה-CERT הלאומי בישראל. באחרונה דווח כי החברה נבחרה להוביל גם את פרויקט הרקולס לטיפול באיומי סייבר על עולם התעופה.

ירון רז, מנהל חטיבת הביטחון של מטריקס, אמר כי "אנחנו גאים מאוד על הזכייה הנוספת, שמעידה על היכולות הגבוהות והביצועיות שלנו. הנכס החשוב ביותר לחברה בתחום זה הוא ההון האנושי שלה. הצוות שישתלב בפרויקט משלב בוגרי יחידות טכנולוגיות מובילות ואנשי פיתוח מליבת התחום. אנחנו משוכנעים שהידע, היכולות והניסיון המקצועי הרב שנצבר בחברה בעולמות התוכן המדוברים יאפשר מענה מיטבי לאתגרי הפרויקט".

רונן בהנמפר, ממובילי הפעילות בחברה, הוסיף כי מדובר בפרויקט מו"פ חדשני בחזית הטכנולוגית, המשלב מגוון תחומים והתמחויות שונות בעולמות הסייבר, הבינה מלאכותית והאנליטיקה, תוך פיתוח יכולות פורצות דרך.

אירועים קרובים