תוכן שיווקי

סינאל חושפת פתרון ייעודי לניהול עובדים בחברות משאבי אנוש

22/12/2019 11:47
ארז בוגנים, המשנה וממלא מקום מנכ"ל סינאל מלל פייוויי. צילום: גיא טואג

סינאל מלל פייוויי, המספקת פתרונות תוכנה משולבי חומרה לניהול המשאב האנושי בארגון, פיתחה פתרון ייעודי שמתמודד באופן מלא עם המאפיינים הייחודיים של חברות בתחום כוח האדם, הסיעוד והשמירה, וכן חברות המספקות עבודה בפרויקטים המבוצעים על ידי עובדי קבלן. בכך הוא מייעל את ניהול כוח האדם שלהן. עד כה הוטמע הפתרון ביותר מ-20 חברות מובילות, בהן ל.מ. עולם של כוח אדם, דנאל, אורטל כ"א, לין ביכלר, מאגרי אנוש, G1 (חברת השמירה), מיקוד, עמישב, מוקד אמון, סביון, בן בטחון, טווס, רויאל קלין, קלינור, עמל סיעודי, מתן חן, מסר סיעוד, א.ש. סיעוד, נתן שירותי סיעוד וא. מ. מתן סיעוד.

הפתרון לחברות משאבי האנוש כולל מרכיבים מרכזיים של מערכת משאבי האנוש Harmony, שהותקנה ביותר מ-10,000 חברות וארגונים במשק, ובראשן מערכת נוכחות ומערכת שכר רבות עוצמה. מערכת הנוכחות מאפשרת הקמה מהירה של עובדים, דיווחי נוכחות באמצעות מסופים ו/או באמצעות הסמארטפון, כולל אפשרות חסימת דיווח בהתאם לשעות העבודה המוגדרות ושליחת התראות דרך שעון סלולרי, אפליקציה או חיוג. המערכת מציעה יכולות מגוונות בתחום סידורי העבודה, כולל סידור עבודה שבועי לעובדים וחסימת שיבוץ שלא בהתאם לחוק. כמו כן, היא מאפשרת להקים בתוכה הסכמי עבודה ברמת מורכבות גבוהה, כולל עובדים שעתיים, גלובליים, משמרות וכדומה, חישוב אוטומטי של נתוני נוכחות והעברת קובץ מוכן למערכת השכר בסוף חודש. מודול הסעיף התקציבי מאפשר לדווח שעות לפי אתרים או לקוחות, ולהעביר קובץ מפוצל לשכר לשם העמסת עלויות ואחריו להנהלת חשבונות.

מודול השכר המשולב בפתרון הנו מערכת מתקדמת טכנולוגית רב שנתית, הכוללת כלים רבים לניהול, הקמת מפעל, סימולציות, הפקת דו"חות, חישובים מיוחדים, חישוב צבירות לפי אחוזי משרה, ביצוע בקרות אוטומטיות ללא צורך לבדוק ידנית כל תלוש ועוד. כמו כן, קיימת אפשרות לפיצול והעמסת עלויות לפי לקוח או אתר לאחר קליטת השעות המפוצלות מהשכר, ומוצעת אופציה לתפעול מלא של הסליקה הפנסיונית, כולל טיפול בהיזונים חוזרים.

ארז בוגנים, המשנה וממלא מקום מנכ"ל סינאל מלל פייוויי, מסר כי "חברות המספקות כוח אדם בתחומי הניקיון, השמירה והסיעוד מעסיקות כיום מאות אלפי עובדים שהן מספקות לחברות במשק. חלקן משתמשות במערכות נוכחות ושכר ישנות, שבמקרים רבים אף אינן מקושרות ביניהן. רובן לא מתמודדות עם המאפיינים הייחודיים של העסקת עובדים בענפים הללו, לרבות עבודה במשמרות או לפי שעות, ביזור גאוגרפי של עובדים, תאימות לחוקים ותקנות הנוגעים לעובדים זרים ועוד. אתגרים אלה מקשים על החברות, שנאלצות להתמודד עמם באמצעים ידניים ואלתורים שונים. המערכת הייעודית של סינאל לחברות משאבי אנוש תשדרג ללא הכר את יכולות הניהול של עובדיהן ותסייע אף לרווחת העובדים הללו".

סינאל מלל פייוויי (Synel) מספקת מגוון רחב של פתרונות משולבי תוכנה וחומרה מפרי פיתוחה לניהול המשאב האנושי בארגון, שכוללים הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה, וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. החברה מספקת בנוסף הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים בתחום דיני העבודה והכספים, המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.

מטה סינאל ומרכז המו"פ שלה ממוקמים ביקנעם. בנוסף, לחברה משרדים ברעננה ובאור יהודה וכן פעילות שיווק, מכירות ותמיכה בכ-34 מדינות בצפון אמריקה, אמריקה הלטינית, אירופה, אסיה, חבר המדינות, אפריקה ואוסטרליה, המטופלים באמצעות חברות הבת Synel Americas ו-Synel UK. סינאל מעבדת מדי חודש מאות אלפי תלושי שכר עבור יותר מ-10,000 לקוחותיה בישראל, ומעל לשני מיליון עובדים במשק הישראלי מדווחים נוכחות בשעוניה יום יום.

בקרו בעמודי סינאל בפייסבוק ובלינקדאין.

אירועים קרובים