וואן נכנסת לתחום בניית התשתיות: רוכשת את השליטה ב-א. אפשטיין

א. אפשטיין משתתפת בפרויקטי תשתיות לאומיות ועל לקוחותיה נמנים גופים ציבוריים מרכזיים, כמו גם חברות פרטיות ● וואן רוכשת 51% ממניותיה תמורת 11.2 מיליון שקלים

עדי אייל, מנכ"ל וואן ויו"ר הפורום. צילום: דניאל בר און

וואן טכנולוגיות הודיעה היום (ב') על התרחבות מפתיעה בפעילותה: החברה, שעוסקת מאז הקמתה בניהול פרויקטי תוכנה, נכנסת לתחום של ניהול פרויקטי תשתיות, לרבות תשתיות לאומיות. החברה חתמה על הסכם לרכישת 51% ממניותיה של א. אפשטיין ובניו – חברה שמתמחה בניהול פרויקטים בתחום התשתיות בישראל – תמורת כ-11.2 מיליון שקלים. הסכום משקף שווי חברה של כ-22 מיליון שקלים.

א. אפשטיין היא מחברות ההנדסה הגדולות בארץ לניהול פרויקטים בתחום התשתיות, וציינה השנה 50 שנים לפעילותה. היא מתמחה בעיקר בתחום התשתיות הלאומיות, ובין הפרויקטים שהיא לוקחת בהם חלק נמנים הקמת קו הרכבת המזרחי וקו הרכבת לאורך נתיבי איילון, הרחבת כביש החוף ופרויקטים להנחת צנרת להולכת גז טבעי. בין לקוחותיה נמנים גופים ציבוריים וחברות מסחריות גדולות, בתוכם בנקים, משרדי ממשלה, בתי חולים, נתיבי ישראל – החברה הלאומית לדרכים, רכבת ישראל, נתיבי איילון, רשויות מקומיות ברחבי הארץ וחברות פרטיות. ב-א. אפשטיין מועסקים כיום כ-240 עובדים בארבעה סניפים – בפתח תקווה, ירושלים, יקנעם ובאר שבע. מחזור ההכנסות שלה במחצית הראשונה של 2019 הסתכם בכ-44 מיליון שקלים לעומת כ-80 מיליון ב-2018 כולה.

ערב השלמת העסקה יקבלו בעלי המניות של א. אפשטיין דיבידנד בסך של כ-16.7 מיליון שקלים, כאשר וואן תעמיד מימון למחצית מהסכום.

עדי אייל, מנכ"ל וואן, אמר כי "מדובר ברכישה אסטרטגית, שבאמצעותה החברה תחדור לתחום שצפוי, להערכתנו, ליהנות מצמיחה משמעותית במהלך השנים הבאות. זאת, בתמיכת תקציב המדינה לפיתוח תשתיות, שיעמוד בעשור הקרוב על מיליארדי שקלים. א. אפשטיין ובניו היא מובילת שוק בתחומה, שפועלת מזה 50 שיםה בניהול פרויקטים ומעניקה כיום שירותים בעיקר לגופים ממשלתיים, לרבות פרויקטים אסטרטגיים. אנחנו מאמינים שמהלך זה יאפשר לנו להרחיב את פעילותה של א. אפשטיין, לצד המשך הרחבת פעילותה של וואן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים