מחלונות 7 לחלונות 10 במכבי שירותי בריאות

אריק ברון, ראש צוות תשתיות קצה ומובייל במכבי שירותי בריאות סיפר בכנס השותפים העסקיים של לנובו על פרויקט המעבר מחלונות 7 לחלונות 10, שצמצם משמעותית את היקף התקלות והביא לשיפור בביצועים ובתפוקות

"מערכת ההפעלה חלונות 7 עבדה אצלנו במשך שנים רבות. עם הודעתה של מיקרוסופט על סיום התמיכה בחלונות 7 רצינו להשתדרג ולהשיג שיפור בביצועים ובתפוקות, כמו גם ליהנות מכל היתרונות והרכיבים המתקדמים של חלונות 10", כך אמר אריק ברון, ראש צוות תשתיות קצה ומובייל, מכבי שירותי בריאות.

ברון דיבר בכנס השותפים העסקיים של לנובו ישראל. הכנס בן היומיים, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך בשבוע שעבר במלון אלמא בזיכרון יעקב. את הכנס הנחתה סיון פולק-יהל, מנהלת השיווק לנובו ישראל.

ברון, אשר אחראי במכבי על כל תחום תחנות הקצה והמובייל, הציג בכנס את הפרויקט שהוביל, לשדרוג מערכות ההפעלה לגירסה של חלונות 10. "במכבי, אמר ברון, יש 13 אלף תחנות קצה ומחשבים ניידים, אשר משרתים כ-15 אלף משתמשים. כל תחנות הקצה והמחשבים הניידים במכבי שירותי בריאות הם מבוססי לנובו".

"רצינו לשפר את סביבת העבודה של העובדים", אמר ברון, "המערכת של חלונות 7 כבר לא התאימה לצרכים המתקדמים של העובדים והיה ברור שהגיע הזמן לשדרג את המערכת".

הפרויקט נערך בשיתוף פעולה בין הצוות בראשות ברון, המנמ"רים בחמשת המחוזות של מכבי, יחד עם האינטגרטורים וואן ומלם תים. הפרויקט החל בתחילת שנת 2019 ומסתיים בימים אלה. היקף הפרויקט לא נמסר, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי הוא עומד על יותר ממיליון שקלים.

"הפרויקט", ציין ברון, "היה מורכב ומאתגר. היינו צריכים להחליט כיצד להתמודד עם סיום התמיכה במערכת חלונות 7, שמיקרוסופט הכריזה עליה. בחרנו ללכת בכל הכוח ולערוך שדרוג אשר ייצר ערך אמיתי למשתמשים".

ברון הציג את מתודולוגית פרויקט השדרוג שפיתח, המכונה RISE, ראשי תיבות של 'מחקר, חדשנות, ייצוב ווידוא הצלחה'. "פיתחתי את המתודולוגיה", ציין, "על בסיס ניסיון השטח שלי: חוויתי מה הלקוחות שלי מרגישים, האזנתי לצורך הברור בערך אמיתי".

הודות לפרויקט, אמר ברון, "חל שיפור בחוויית המשתמש של העובדים,  החל משלבי עליית המערכות והידידותיות – כי נעשתה עבודת מחקר מקדימה מה באמת כואב להם, ועל כך נתנו בפרויקט מענה". לדבריו, "המעבר למערכת ההפעלה החדשה צמצם משמעותית את היקף התקלות במגוון נושאים שהיו בשגרה מול מרכז התמיכה. בשל השדרוג, המחשבים עולים כעת בתוך 15 שניות – לעומת זמן ארוך פי 3-4 בעבר".

"רכיב מרכזי בהצלחה", סיכם ברון, "הוא התמיכה מלמעלה. אגף מערכות מידע של מכבי שירותי בריאות, בראשות אופיר קדוש, נרתם כולו להצלחת הפרויקט, לצדם של רן סער, מנכ"ל מכבי, וציון אוליאל, סמנכ"ל התפעול".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יועד

    אין שום סיבה להיות תחנות קבועות. תחנה רזה ועבודה מול טרמינל זה הפתרון. פרוייקט בזבזני שנובע מחוסר ידע בתחום.

  2. עומר וגיא

    אריק יא אלוף !!! שאפו גדול !! תעשה לי ילד ?

אירועים קרובים