תוכן שיווקי
בעקבות אירוע VForum

טובים השניים מן האחד: הפתרונות המשותפים של היטאצ'י ונטרה ו-VMware

12/12/2019 16:49
איתי דרורי, מומחה פתרונות בתחומי האחסון, אחסון מבוסס אובייקטים ושירותי ענן בהיטאצ'י ונטרה ישראל. צילום: אלישר

"מטרת השותפות בין היטאצ'י ונטרה ו-VMware היא לוודא שהלקוחות יוכלו להתמקד באתגרים של הארגון שלהם מבלי להטריד את עצמם בפרטים הטכניים הקטנים. אנחנו שואפים לקחת ניסיון של עשרות שנים באוטומציה, להפוך אותו לזמין עבור הלקוחות ועל ידי כך לפטור אותם מעיסוק במורכבות לא נחוצה. המטרה העיקרית שלנו היא להפוך את חיי הלקוחות לפשוטים יותר", כך אמר איתי דרורי, מומחה פתרונות בתחומי האחסון, אחסון מבוסס אובייקטים ושירותי ענן בהיטאצ'י ונטרה ישראל, בראיון בעקבות אירוע VForum.

כיצד השותפות שלכם עם VMware באה לידי ביטוי?
"היטאצ'י ונטרה מביאה עמה תפיסה המתבססת על הידע הנצבר של הזרועות האחרות של תאגיד היטאצ'י העולמי ו-VMware מביאה את הניסיון הנרחב שלה לשותפות זו. לשתי הספקיות יש ניסיון רב בבנייה ותחזוקה של שותפויות מרובות ספקים, שחשובות ליישום פתרונות IT מורכבים המערבים מגוון מוצרים של ספקים שונים. היטאצ'י ונטרה ו-VMware בוחנות את השילוב בין הפתרונות שלהן למוצרים ושירותים של צד ג' כדי לספק את הפתרונות הטובים ביותר עבור הלקוחות".

כאשר משלבים את וירטואליזציית ה-x86 יחד עם טכנולוגיות דוגמת אקטיב/אקטיב, מומחים וצוותי תמיכה שמספקים מערכות אחסון עם התחייבות לזמינות של 100%, מקבלים אמינות שאין שנייה לה – וזה הייחוד של השותפות הטכנולוגית בין החברות שלנו. היטאצ'י ונטרה היא שותפת TAP (ר"ת Technology Alliance Partner) של VMware וספקית אסטרטגית ותיקה ברמה הגלובלית. היא תומכת ב-VMware לאורך ספקטרום רחב של מוצרים ושתי החברות יצרו אינטגרציות עמוקות בפורטפוליו שלהן. הזמן והמאמץ המשותף אפשרו פיתוח של מומחיות עמוקה בשותפות זו – מומחיות שהיא לא רק טכנית, אלא גם תרבותית ובין אישית. יש לנו היסטוריה של עבודה משותפת על פרויקטים קטנים כגדולים".

מהן הטכנולוגיות שכל חברה מביאה לשותפות זו?
"היטאצ'י ונטרה מספקת את הפתרונות הטובים ביותר, ביניהם פתרונות הענן הפרטי בעלי הביצועים הגבוהים ביותר, בעוד VMware מספקת את היכולת לנהל את המערכות בסביבות מרובות עננים, תוך וידוא שעומסי העבודה זמינים הן באתר המקומי והן מחוצה לו.

הליבה של כל פתרונות המולטי קלאוד המשותפים לנו ול-VMware מתבססים על ה-VMware Cloud Foundation וה-VMware vRealize. יש לציין ש-VMware בנתה סט פתרונות ניהול סביבות מרובות עננים שהוא נגיש, קל לשימוש ופשוט לניהול. כמו כן, ל-VMware יש את ממשק המשתמש הגרפי (GUI) האינטואיטיבי ביותר.

Hitachi Enterprise Cloud, או בקיצור HEC, הוא מותג שירותי הענן של היטאצ'י ונטרה, כאשר אנחנו מציעים יכולות ענן פרטי או באתר הלקוח באמצעות פלטפורמת ענן אחודה – Hitachi Unified Cloud Platform, או UCP, יחד עם שירותי ענן ציבורי באמצעות הפתרונות של REAN. היטאצ'י מציעה פתרונות UCP החל מ-Hitachi Unified Platform HyperConverge, עבור ב-Unified Compute Platform RS – UCP RackScale ועד לתשתית המאוחדת Unified Compute Platform Converge Infrastructure. אנחנו מספקים פתרונות UCP מגוונים, שמתאימים לצרכים האינדיבידואליים של כל לקוח.

ה-HEC של היטאצ'י כולל כמה פתרונות המסופקים כשירות. הם כוללים פתרונות תשתית כשירות (IaaS), התאוששות מאסון כשירות (DRaaS), גיבוי כשירות (BaaS) ואחסון אובייקטים כשירות (OaaS). ה-HEC של היטאצ'י מציע גם Hybrid Data Servicer – DP/Aspen, עבור אלה שזקוקים לאחסון במספר עננים".

כיצד הפתרונות המשותפים שלכם מסייעים לחברות?
"טכנולוגיות אינדיבידואליות לא פותרות את בעיות הענן הארגוני, אלא הפתרון נמצא בשילוב בין הטכנולוגיות הללו. למשל, לוקאליות של הענן היא בעיה שניתן לפתור באמצעות שימוש ביכולות הענן ההיברידי של Hitachi Enterprise Cloud ויכולת ה-Cluster הגמישה של VMware Cloud Foundation. יחד, היכולות הללו מאפשרות ל-Cluster יחיד של VMware להשתרע על פני דטה סנטרים רבים – באתרי הלקוח המקומיים ומחוץ להם. באופן זה ניתן למקם את עומסי העבודה במקומות שבהם הם נחוצים.

הקונטיינרים מציגים סט נוסף של בעיות נפוצות עבור הארגונים כיום. הם תוכננו כדי לארח עומסי עבודה זמניים, שנוצרים ונהרסים באופן קבוע. למרות האופי הזמני של עומסי העבודה בקונטיינרים, עדיין נדרש אחסון קבוע (Persistent Storage) כדי להיות שימושיים, יחד עם כלי ניהול שתוכננו כדי להתמודד עם הדרישות הייחודיות שלהם. כאן, VMware והיטאצ'י מספקות מערך מוצרים לבחירה, כאשר VMware מציעה את פתרונות ה-Photon Platform וה-PKS (ר"ת Pivotal Container Server) על ה-VMware Cloud Foundation והיטאצ'י מציעה את ה-Hitachi Enterprise Cloud Container Platform.

כולם זקוקים לאחסון אמין ובעל ביצועים גבוהים, אך אם הנתונים שלהם לא קיימים לפחות בשני מקומות, הם לא קיימים בכלל. הפתרון של היטאצ'י ונטרה לכך הוא הגנה יעילה על נתונים – הצעה פשוטה, אך חיונית, שארגונים חייבים ליישם. כל אחד יכול לספק תשתית, אך הארגונים כיום דורשים משהו מעבר. הם מעוניינים בפתרונות חכמים ויחד, היטאצ'י ונטרה ו-VMware עונות על הדרישות הללו".

מעוניינים בפרטים נוספים? אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר.

אירועים קרובים