תוכן שיווקי
לקראת Red Hat Israel Forum, ב-16 בדצמבר באווניו, קריית שדה התעופה

"אנו חושפים חברות תוכנה ישראליות לאלפי ארגוני אנטרפרייז בעולם"

כך אמר רועי צור, מנהל פיתוח עסקי לחברות תוכנה ברד-האט

11/12/2019 14:07
רועי צור, מנהל פיתוח עסקי לחברות תוכנה בישראל, יוון וקפריסין ברד-האט. צילום: שרון אלדר

רד-האט העולמית, הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, תקיים גם השנה בישראל את כנס Red Hat Forum. הפעם יתקיים האירוע ביום ב' הקרוב, ה-16 בדצמבר, במרכז הכנסים אווניו בקריית שדה התעופה, תחת הכותרת Expand Your Possibilities (הרחב.הרחיבי את האפשרויות שלך).

רועי צור, מנהל פיתוח עסקי לחברות תוכנה (ISV) בישראל, יוון וקפריסין ברד-האט, אמר כי הגדרתה ל-ISV מקיפה כל חברה שמפתחת מוצר מבוסס תוכנה. אלה כוללות חברות סייבר, בינה מלאכותית, ניהול ענן, אוטומציה, ניהול מידע ואחסון, ועוד. כל חברה יכולה לעבור תהליך תאימות טכנולוגית כדי להתקבל לתכנית הרלוונטית שרד-האט מציעה. בכנס תהיה לפעילות ה-ISV עמדה במתחם ההדגמות (Demo Ground), בה יודגמו תהליכי התאימות והכלים האוטומטיים של רד-האט לכך.

"אנחנו מזמינים חברות תוכנה לבוא ולפגוש אותנו בפורום, ולהיות שותפות של רד-האט בכמה היבטים", אמר צור. "החברות שמקבלות הסמכה יכולות להשתמש בטכנולוגיה שרד-האט מנגישה מהקוד הפתוח לשילוב במוצרים שלהן, ולמכור יחד אתה, עם היתרונות שהיא נותנת: טכנולוגיה פתוחה, נתמכת, מאובטחת ויציבה. יתרון חדש ומשמעותי שרד-האט מציעה לחברות התוכנה הוא להיות חלק מהפלטפורמה שהחברה מציעה לשוק. זאת, בתהליך אוטומטי של הסמכה, שמאפשר להשתלב בפלטפורמה שרד-האט מציעה, וכך להגיע לאלפי לקוחות אנטרפרייז עולמיים".

בדרך זו יכולות חברות ISV לשפר את זמן ההגעה לשוק שלהן באמצעות רד-האט, והלקוח הסופי נהנה מיתרון גדול מעצם היכולת לצרוך פתרונות של ספקי תוכנה ישראליים המשולבים בפלטפורמה של רד-האט שברשותו.

אחד המוצרים המובילים של רד-האט הינו פלטפורמת OpenShift, שפותחה על בסיס קוברנטיס. המערכת מיועדת לפיתוח, ניהול והרצת קונטיינרים, והנה הנפוצה ביותר בקרב לקוחות אנטרפרייז. דוגמה לחברת תוכנה ישראלית שנהנית מתכנית ההסמכות ומהדלתות שנפתחות בפניה בארגוני אנטרפרייז גדולים רבים היא זו של חברה הפעילה בתחום אבטחת קונטיינרים. כל ארגון שרוצה לצרוך את הפתרון שלה יכול לעשות זאת מתוך פלטפורמת Openshift – בדוק, אוטומטי וניתן להתקנה פשוטה מתוך הפלטפורמה על ידי לקוח הקצה, ולאו דווקא כפתרון הטמעה מורכב יותר.

עוד פרטים על תכנית ההסמכה

תכנית ההסמכה הנה בביצוע עצמאי, חינמית, בתמיכת צוותים של רד-האט העולמית באופן פשוט, קל ויעיל, ומשתתפות בה חברות תוכנה רבות מישראל וממדינות נוספות. רד-האט פיתחה קטלוג של מוצרי תוכנה של כל החברות שעברו תהליך תאימות לפלטפורמות הרלוונטיות.

"זו עוד דרך שיווק משמעותית לאותה חברת תוכנה שמשתתפת בתכנית", אמר צור, שהסביר איך חברת תוכנה ישראלית יכולה להגיע לאלפי לקוחות אנטרפרייז דרך תכנית ה-ISV של רד-האט. "רד-האט משקיעה מאמצים רבים להעשרת הפלטפורמה במוצרי צד ג', וזו הזדמנות ממשית לחברות תוכנה ישראליות להצטרף לתכנית בהרשמה פשוטה באתר השותפים של החברה", ציין.

בכנס תהיה עמדה ב-"קונטיינר ההדגמות" במתחם התערוכה, להדגמת תהליך התאימות והכלים האוטומטיים. רד-האט מזמינה את חברות התוכנה לבוא לפגוש את נציגיה, כשהמסר הראשון שלה הוא: "בואו לשלב את הטכנולוגיה של רד-האט במוצר שלכן", והמסר השני: "בואו תהיו חלק מהפלטפורמה". רק חברה פתוחה כמו רד-האט יכולה להזמין לקוחות תוכנה מיוזמתה להצטרף לפלטפורמה שלה. המפתח כאן הוא האוטומציה – רד-האט מספקת מסלולי אוטומציה להסמכה עצמאית, וכך נהנים לקוחות התוכנה מחשיפה לשוק עולמי רחב יותר. בפורום ידגימו אנשי רד-האט לחברות תוכנה איך משתלבים בפלטפורמות שלה ועל הכלים האוטומטיים של תהליכי התאימות, ויוצג הערך בשותפות עם רד-האט.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים