כנס הלקוחות השנתי של קליק: מגנים על הדטה
קליק ישראל ערכה באחרונה את כנס הלקוחות השנתי שלה, Qlik Day 2019, בסינמה סיטי גלילות.
לכנס, שעסק ביתרונות הגדולים ובחידושים החמים בתחומי ה-BI והאנליטיקה הגיעו כ-600 משתתפים, ביניהם מנכ"לים, מנמ"רים, מנהלי BI, אנליסטים, מנהלי דטה וניתוח נתונים, סמנכ"לי טכנולוגיה, מנהלי IT, סמנכ"לי פיתוח ומוצר ומנהלי כספים – ממגוון חברות, משלל מגזרי המשק.
המרצה המרכזי ואורח הכבוד באירוע היה כריס ג'ונס, סגן נשיא בכיר בקליק העולמית, שהגיע מארצות הברית. הרצאתו, Lead With Data (תוביל עם נתונים), עסקה בחידושים האחרונים בעולמות ה-Insights וניתוח הנתונים.
בהמשך, עלו לבמה נציגים של לקוחות נבחרים שרכשו את פלטפורמת ה-BI של קליק והטמיעו אותה. הם הציגו את האתגרים וכיצד קליק ישראל סייעה להם להתמודד עימם במהירות ובפשטות. החברה העניקה לנציגי חמש חברות מגני הוקרה על שיתוף פעולה ארוך טווח ומוצלח. אילן גת, מנכ"ל קליק ישראל, אמר כי "בחרנו להודות ללקוחותינו הנאמנים על הבמה והענקנו להם מגני הוקרה עבור שותפות רבת שנים. מדובר בלקוחות קיימים שנמצאים אתנו לאורך זמן, ליווינו אותם בפרויקטי BI מורכבים וסייענו להם לשדרג את המערכות בארגונים שלהם לפתרון Qlik Sense. אנחנו מקווים להמשך שיתוף פעולה פורה עמם ועם יתר לקוחותינו".
רשימת מקבלי המגנים כוללת את: צחי חג'ג', ראש צוות פרויקטים בחברת האופנה פוקס; אביעד לוי, ראש צוות הנגשת מידע במחלקת הדטה בישראכרט; אריאל פיזצסקי, סגן נשיא ל-IT בטאבולה; שחר זמיר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של קבוצת קרסו מוטורס; ומאיר זלצר, ראש מחלקת המוצרים והמו"פ באמדוקס.
דיילי ציפי נהנתה מהכנס המושקע והמרתק, ושמחה להישאר לחלק האחרון שלו – הקרנת הסרט המטרה: שומר הראש, עם פופקורן, כמובן.
תגובות
(0)