"העסקים של ג'וניפר בישראל צמחו בשנה שעברה ב-30%"

כך אמר ג'יימס מורגן, סגן נשיא בג'וניפר נטוורקס לארגוניים גדולים ב-EMEA, האחראי על הצוות בישראל, במפגש שנערך במהלך כנס NXTWORK 2019 שערכה החברה בלונדון ● "בישראל יש לג'וניפר נתח שוק גבוה – 40 אחוזים מהשוק בתחומים בהם היא מתמודדת"

ג'יימס מורגן, סגן נשיא בג'וניפר נטוורקס לארגוניים גדולים ב-EMEA. צילום: אבי בליזובסקי
איציק מלכה, מנכ"ל ג'וניפר ישראל. צילום: ניב קנטור

איציק מלכה, מנכ"ל ג'וניפר ישראל. צילום: ניב קנטור

"ישראל היא מדינה חשובה, שהיתי בה בפברואר השנה ונפגשתי עם לקוחות. אני גם מבלה הרבה עם חברי הצוות בישראל בוידיאו והולך להיפגש עם איציק מלכה, שהוא דמות חזקה, עקשן מאוד – חזק ובעל רצון חזק", כך אמר ג'יימס מורגן, סגן נשיא בג'וניפר נטוורקס לארגוניים גדולים ב-EMEA, האחראי גם על הצוות בישראל, בראשותו של מלכה. מרגן אמר את הדברים במפגש שנערך במהלך כנס NXTWORK 2019 שערכה החברה בלונדון.

"הצמיחה בישראל היתה המהירה ביותר ב-EMEA בשנה שעברה", סיפר מורגן, אך סירב לנקוב במספרי המכירות בהיבט הכספי. הוא הוסיף ואמר: "הצוות שלנו בישראל מכיל מומחי מוצר ומהנדסי מערכות". 

לדבריו, "בישראל יש לג'וניפר נתח שוק גבוה – 40 אחוזים מהשוק בתחומים בהם היא מתמודדת – זאת בזכות פרויקטים גדולים טובים, אך היינו רוצים גם לחדור לחברות קטנות ובינוניות. בקיצור, ישראל היא שוק חשוב מאוד עבור ג'וניפר, מכל מיני סיבות, אבל בעיקר בזכות החדשנות והאוריינטציה של תרבות ומנטליות שאנו רואים אותה כמושכת במיוחד. זה שוק חדשני וג'וניפר אוהבת למצב את עצמה כחדשנית. תמיד אנחנו אלו שהכנסנו שיבושים למערכת. אנחנו חזקים בישראל במגזר העסקי, הממשלתי ובמגזר הקמעונאות".

בהתייחסו לקשרים של ג'וניפר עם מלאנוקס בתחום מרכזי המיחשוב ענה מורגן: "מערכת היחסים היא מינימלית. אנו רואים במלאנוקס מתחרה מאוד קשה וקשוחה, ורואים את המהירות שבה צמחה בפרק זמן קצר יחסית ונמכרה לנבידיה".

עוד הוסיף מורגן לשאלת אנשים ומחשבים, האם ספקי שירותי הענן הישראליים הם לקוחות של ג'וניפר, ואמר כי בהיעדר דטה סנטר של אחת מחברות הענן הגדולות בעולם, התפתחו בארץ ספקים מקומיים בדרגה 2 או 3. הנתונים על המכירות אליהם מועברים לאחראי על המכירות לספקי שירותים. יש לנו התמחות בווירטואליזציה של טכנולוגיית רשתות שמאפשרת ניהול מרובה עננים, וזה מוצר מצויין למפעלי הענן".

"בכל הקשור לגיוס עובדים ביצענו השקעות במהלך השנה, שיתחילו לתת פירות בשנה הבאה. אמנם מדובר בצוות קטן אבל מספר המומחים הטכניים גדל ב-40 אחוז. זו השקעה גדולה. כמו כן גייסנו מומחים בתחומים שעד היום לא היינו בהם בישראל. למשל, מנהל מכירות בישראל לשירותי ניהול הענן Marvis, שהגיעו מרכישת מיסט. מומחים אלה תומכים בערוצי המכירה, שכן ג'וניפר עובדת אך ורק באמצעות ערוצים. למעשה גם האינגרטורים הגדולים הם ערוצים שלנו, למשל יבמ שמשתמשת בציוד שלנו במסגרת הפרויקטים שהיא מבצעת".

מורגן גם הביע את התפעלותו מהפעילות של חברות סטארט-אפ ישראליות בתחומי ההאינטרנט של הדברים בכלל והרכב בפרט, שהוא למעשה IoT אחד גדול.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים