פורמולה רוכשת את יוניק בכ-61 מיליון שקלים

הרכישה מאפשרת לקבוצה להרחיב את פעילותה בתחום ניהול השכר ומשאבי אנוש, בו היא פועלת כיום באמצעות חברת הבת מיכפל

גיא ברנשטיין, מנכ"ל פורמולה מערכות. צילום: יח"צ

פורמולה רכשה 100% ממניות יוניק תעשיות תוכנה באמצעות חברת הבת מיכפל מיקרו מחשבים, תמורת 61 מיליון שקלים.

תמהיל העסקה הוא 49 מיליון שקלים המשולמים במזומן, וסכום נוסף של 12 מיליון שקלים, אשר ישולמו בתוך ארבע שנים ממועד הרכישה, בכפוף לעמידת החברה ביעדים שהוגדרו.

יוניק היא בית תוכנה ולשכת שירות, והיא פועלת זה 30 שנים. החברה מספקת פתרונות משולבים בתחום השכר, בכללם הפקת תלושי שכר, שירותי תפעול פנסיוני, ניהול קרנות השתלמות, ומערכת לניהול נוכחות עובדים.

"הרכישה", נמסר מפורמולה, "מהווה מהלך נוסף להרחבת פעילותה של החברה בתחום ניהול השכר ומשאבי אנוש בו היא פועלת כיום, בעיקר באמצעות מיכפל, חברה בת בבעלות מלאה הפועלת בשוק תוכנות המדף לניהול שכר ונוכחות".

עם רכישתה של יוניק תחל פורמולה לפעול גם בתחום המשלים של מתן שירותי חשבות חיצוניים, תחום שבו לא היתה פעילה עד היום, ותחדור לשוק לשכות השירות, תוך הגדלת בסיס הלקוחות הקיים.

שמעון מימון, מנכ"ל יוניק תעשיות תוכנה, אמר כי "לפורמולה יש יכולות לפתוח בפנינו אפשרויות להתרחבות במגוון רחב של נושאים בתחום השכר, תוך העמקת הקשר עם הלקוחות".

גיא ברנשטיין, מנכ"ל פורמולה מערכות, ציין כי "רכישתה של יוניק מצטרפת לשורה של מהלכים להגדלת היצע הפתרונות ונתח השוק שלנו בענף שירותי השכר. אנו פועלים בתחום מאז רכישתה של מיכפל בתחילת שנת 2017. כך, השקנו קו מוצרים ושירותים חדש לתפעול פנסיוני ללקוחות מיכפל. רכשנו את חברת פתרונות אפקטיביים, המתמחה במתן ייעוץ לחברות בתחומי בקרת הוצאות וחסכון בעלויות שכר. השקנו קו שירות חדש למתן ייעוץ בנושאי דיני עבודה, פנסיה וגמל. השלמנו במרץ השנה גיוס אג"ח בהיקף של 300 מיליון שקלים, שנועד בחלקו לשרת את המשך פעילות המיזוגים והרכישות של פורמולה בשוק שירותי השכר ולתמוך בעידוד צמיחתן של הפעילויות הקיימות".

הוא סיים בציינו כי "פעילותה של יוניק הינה סינרגטית ומשלימה לפעילותה של פורמולה בתחום השכר, ואנו מעריכים כי רכישתה תביא להעמקת פעילותנו בתחום, לצד הרחבת פעילותה של יוניק באמצעות נכסיה של פורמולה ופעילותה העסקית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים