אירוע הסרת הלוט למיתוג והלוגו החדש של וואן
חברת וואן ערכה לאחרונה אירוע נוצץ, שבו חשפה את המיתוג והלוגו החדש שלה. באירוע, שהתקיים בגלריה דובנוב בתל אביב, השתתפו כ-250 מנהלים ועובדים, שזכו להצצה ראשונה על המיתוג, אשר כולל שפה עיצובית חדשה לחלוטין ולוגו חדש לחברה – לראשונה ללא הספרה 1 שליוותה את הלוגו המוכר בעבר.
מנכ"ל וואן, עדי אייל, הציג בפני המשתתפים את התפישה שמאחורי הקונספט העיצובי והלוגו החדש. לדבריו, "הודות לניסיון הרב שצברנו אנו הכתובת עבור ארגוני העתיד. אנו מבינים את הצרכים והאתגרים העסקיים שבפתח, ומלווים את הלקוחות בהטמעת השינוי ובפיתוח המיומנויות הדרושות לעולם העסקי של המחר.
השפה העיצובית החדשה שבחרנו מבטאת את הרעיון הזה בדיוק, והיא עוצבה בסיומו של מהלך אסטרטגי מעמיק, שביצענו בהשתתפות חברי ההנהלה הבכירה. הלוגו החדש מורכב משלוש קוביות שביחד מרכיבות את השלם ואת אבני היסוד שבונות את העתיד, והסלוגן החדש שיוביל אותנו בצמוד ללוגו הוא: Technologies For Future Needs".
בהמשך דבריו ביקש אייל להודות באופן אישי לכל אחד ואחת מהנוכחים על תרומתם להפיכתה של וואן לסיפור הצלחה, ולחברה שהיא מוקד לחדשנות, קידמה וגאווה לעובדים וללקוחות.
באירוע השתתפו גם ראשי חברת המיתוג פירמה, שליוותה את התהליך ועיצבה את הקונספט הוויזואלי החדש. המיתוג והלוגו החדשים ישמשו מעתה והלאה את ONE בהתנהלותה השוטפת מול לקוחות, שותפים, משקיעים, וכמובן 4,000 העובדים שלה בארץ ובחו"ל.
דיילי ציפי אהבה את הקונספט העיצובי שמבטא רוח יזמית וחדשנית – צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות
תגובות
(0)