דיווחים: מיקרוסופט צפויה להשיק שני טלפונים חכמים ביום ב' הקרוב

ענקית התוכנה זימנה עיתונאים למפגש שייערך ביום זה בסן פרנסיסקו, וסירבה למסור פרטים אודותיו ● כפי הנראה, הטלפונים החדשים ייוצרו על ידי שארפ ויימכרו על ידי ורייזון, אך לא יתבססו על Windows Phone 7, אלא על מערכת ישנה יותר של מיקרוסופט

מיקרוסופט (Microsoft) צפויה להשיק ביום ב' הקרוב שני טלפונים חכמים מתוצרתה, כך על פי מקורות המקורבים לנושא. המכשירים מיועדים למשתמשים כבדים של רשתות חברתיות, ויימכרו כנראה אצל מפעילת הסלולר האמריקנית ורייזון (Verizon).

השמועות על פרויקט פיתוח המכשירים, שנודע בשם הקוד " Project Pink", הופיעו פעמים רבות במהלך השנים האחרונות. כעת, מיקרוסופט הזמינה עיתונאים למפגש שייערך ביום ב' הקרוב בסן פרנסיסקו, אך סירבה להוסיף פרטים הנוגעים למפגש.

בתמונות שדלפו לרשת בחודש שעבר, נראו המכשירים החדשים דומים למכשירי Sidekick, הנפוצים בעיקר בקרב צעירים. לפי הידיעות האחרונות, המכשירים החדשים ייוצרו על ידי שארפ (SHARP), המייצרת גם את מכשירי Sidekick, ויגיעו לשוק בקיץ הקרוב. כפי הנראה, הם לא יפעלו עם מערכת ההפעלה Windows Phone 7 החדשה, אלא עם מערכת חלונות CE ישנה יותר.

נראה שהמכשירים החדשים אינם עומדים בליבת מאמציה של מיקרוסופט בתחום הסלולר. ענקית התוכנה מתרכזת דווקא בשיפוץ והחייאת מערכת חלונות שנמכרת ליצרניות של טלפונים סלולריים, שהגירסה החדשה שלה – Windows Phone 7 – תהיה זמינה רק לקראת סוף השנה.

בחודשים האחרונים איבדה מיקרוסופט עוד 4% מנתח השוק שלה בתחום מערכות ההפעלה הסלולריות, שעמד בפברואר האחרון על 15.1%, לטובת המערכות של RIM, אפל (Apple) וגוגל (Google), שמערכת אנדרואיד (Android) שלה כבר צברה נתח שוק של 9%, לפי חברת המחקר ComScore.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים