תוכן שיווקי

סינאל הטמיעה באמות השקעות את מערכת הנוכחות Harmony Cloud

10/11/2019 11:27
ארז בוגנים, המנכ"ל החדש של סינאל. צילום: אייל טואג

סינאל מלל פייוויי, המספקת פתרונות תוכנה משולבי חומרה לניהול המשאב האנושי בארגון, השלימה בהצלחה פרויקט הטמעה של מערכת הענן לבקרת נוכחות עובדים Harmony Cloud באמות השקעות, שמסייעת לייעל את ניהול עובדי החברה.

המערכת החדשה מספקת לאמות השקעות פתרון מקצה לקצה לניהול נוכחות עובדים באמצעות מגוון מכשירים ודפדפני אינטרנט. בין היתר, היא מאפשרת דיווח, ניהול ובקרה של שעות העבודה ושעות ההיעדרות של העובדים בחברה, בין שהם עובדי משרד ובין שהם עובדים בשטח.

אמות השקעות היא חברה ציבורית מהמובילות בישראל בתחום הנדל"ן המניב. החברה עוסקת בניהול, השכרה, אחזקה, ייזום ופיתוח של נכסים מניבים בישראל. בבעלות החברה 103 נכסים בשטח כולל של 1.4 מיליון מ"ר, כ-871 אלף מ"ר שטחי השכרה וכ-552 אלף מ"ר שטחי חנייה. בסך הכל מחזיקה החברה נכסים בשווי של כ-11 מיליארד שקלים, המושכרים לכ-1,600 שוכרים עם שיעור תפוסה של כ-97%.

מערכת Harmony לניהול המשאב האנושי מותקנת כבר בקרב אלפי חברות וארגונים בישראל ובחברות רבות נוספות ב-34 מדינות שבהן היא משווקת. המערכת מאפשרת למנהלים לצפות בזמן אמת בנוכחות העובדים ובביצוע משימותיהם באמצעות האינטרנט והיא מאפשרת לעובדים לדווח נוכחות מכל מקום ובכל עת באמצעות הסמארטפון, המחשב הנייד או השולחני.

הפתרון החדש מחזק את יכולות הבקרה של מנהלים באמות השקעות באמצעות מגוון כלים, כמו: ממשק אוטומטי להתראות שנשלחות למייל אודות נתונים חסרים והשלמתם, נתונים שגויים ותיקונם, סגירת תקופת נוכחות, מנגנון התראות אודות אישורים בעלי תוקף לפי עובד, מנגנון בקרת שינויים (אונליין) ומעקב על ידי מנהל מורשה, מנגנון סריקה של אישורי היעדרות, סריקת מסמכים אישיים לפי עובד ועוד.

"פתרון שמשדרג את ניהול הנוכחות של העובדים"

ארז בוגנים, משנה וממלא מקום מנכ"ל סינאל מלל פייוויי, מסר כי "הנהלת אמות השקעות קיבלה החלטה חכמה עם ביצוע השקעה טכנולוגית בפתרונות שלנו. לאור כך, אין לנו ספק כי ממשקי ענן ידידותיים יאפשרו למנהלי אמות השקעות לשדרג את ניהול הנוכחות של עובדי החברה, לייעל תהליכים ולחסוך משאבים ידניים רבים. העובדים ייהנו ממערכת דיווח נוחה, שמתעדכנת בזמן אמת ושומרת על מלוא זכויותיהם, ללא טעויות. המערכת מתאימה גם לשינויים המהירים בשוק העבודה, ובמיוחד לתופעת העובדים הניידים, שרבים מהם נמצאים חלק משמעותי מזמנם בשטח – הן בארץ והן ברחבי העולם".

סינאל מלל פייוויי מפתחת ומספקת מגוון רחב של פתרונות משולבי תוכנה וחומרה קנייניים לניהול המשאב האנושי בארגון, הכוללים הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה, וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. החברה מספקת הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים בתחום דיני העבודה והכספים, המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.

מטה סינאל ומרכז המו"פ שלה ממוקמים ביקנעם. לחברה משרדים ברעננה ובאור יהודה וכן פעילות שיווק, מכירות ותמיכה ב-34 מדינות בצפון אמריקה, אמריקה הלטינית, אירופה, אסיה, חבר המדינות, אפריקה ואוסטרליה, המטופלים באמצעות חברות הבת Synel Americas ו-Synel UK. סינאל מעבדת מדי חודש מאות אלפי תלושי שכר עבור לקוחותיה, כאשר יותר מ-10,000 חברות וארגונים משתמשים במוצריה בישראל ומעל לשני מיליון עובדים במשק הישראלי מדווחים נוכחות בבאמצעות שעוניה יום יום.

בקרו בעמודי סינאל בפייסבוק ובלינקדאין.

אירועים קרובים