אדוארד קוקירמן "מייצא" את אומת הסטארט-אפ לברזיל

אדוארד קוקירמן, יו"ר קוקירמן בית השקעות ומנהל שותף בקרן קטליסט, משיק בימים אלה מהדורה בפורטוגזית של ספרו Israel Valley, העוסק בחדשנות וביזמות הישראלית.

מימין: פרננדו לוטנברג, נשיא הקהילה היהודית בברזיל – מחזיק את הספר במהדורה בפורטוגזית, אדוארד קוקירמן, יו"ר בית ההשקעות קוקירמן ומנהל שותף בקרן קטליסט,
סלסו לאפר, לשעבר שר החוץ של ברזיל ושגריר המדינה בז'נבה. צילום: יח"צ

הספר, שנכתב במקור בצרפתית, בשיתוף עם  פרופ' דניאל רואש, כבר יצא לאור באנגלית, באיטלקית ובסינית. את המהדורה הפורטוגזית השיק קוקירמן באירוע חגיגי שהתקיים בעיר סאו פאולו ברזיל, במשרדי קרן FHC אשר נוסדה על ידי הנשיא לשעבר של ברזיל ונקראת על שמו (פרננדו אנריקה קרדוזו). הקרן מפעילה מפגשי חשיבה במטרה לייצר ולהפיץ ידע בנושאים של דמוקרטיה ופיתוח בר-קיימא.

לאירוע הגיעו אנשי עסקים, אקדמיה, ואישי ציבור ברזילאים, אשר שתו בצמא את הרצאתו של קוקירמן על הספר, שמציג את ישראל כמעצמה טכנולוגית, תוך ניתוח הסיבות להצלחת ההיי-טק הישראלי.

בין המאזינים: פרננדו  לוטנברג, נשיא הקהילה היהודית בברזיל, וסלסו לאפר, לשעבר שר החוץ של ברזיל ושגריר המדינה בז'נבה.

מאז השקת הספר לראשונה,  מוזמן קוקירמן לאירועים רבים ברחבי העולם וגם בארץ, ומשווק את ישראל בגישה שהוא מכנה "ציונות כלכלית". לדבריו, "במקום לדבר על הפן הגיאו-פוליטי והביטחוני, קל יותר לייצר שיח חיובי על ישראל בהיבט של סיפור ההצלחה של ההיי-טק הישראלי והשפעתו הגלובלית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים