לימור אפיק – מנכ"לית רד האט ישראל

מנכ''לית סרוויס נאו ישראל מונתה לתפקיד מנהלת הפעילות בישראל, יוון וקפריסין בחברת רד האט, כך נודע לאנשים ומחשבים ● היא תחליף את המנכ"ל הנוכחי, דן טולדנו, שמונה לתפקיד אחראי ניהול מחזור חיי הלקוחות לאזור EMEA

לימור אפיק, מנכ"לית רד-האט ישראל ומנהלת אזורית ישראל, יוון וקפריסין. צילום: אלון ישראל

לימור אפיק, מנכ"לית סרוויס נאו ישראל, מונתה לתפקיד מנכ"לית אזורית של רד האט, כך נודע לאנשים ומחשבים.

אפיק, שמונתה לתפקיד מנהלת פעילות ישראל, יוון וקפריסין בחברה, תחליף את המנכ"ל הנוכחי, דן טולדנו, אשר מונה לתפקיד אחראי ניהול מחזור חיי הלקוחות לאזור EMEA. חיפוש המחליף לטולדנו ארך שלושה חודשים וכלל בחינת עשרות מועמדים חיצוניים וגם כמה פנימיים.

אפיק מילאה שורה של תפקידים בכירים בתחום המכירות והפיתוח העסקי בחברות טכנולוגיה. בשנת 2012 הקימה אפיק את הסניף הישראלי של סרוויס נאו ועמדה בראשו משך שבע שנים. הרעיון להקים סניף של החברה בישראל נולד על רקע רצונה של החברה להתרחב באזור EMEA. ב-Service Now התלבטו בין הקמת סניף בישראל, באיטליה או בספרד. אחת הסיבות שישראל נבחרה הייתה רצונה של החברה שהסניף ינוהל על ידי אפיק. במהלך כהונתה של אפיק בחברה צבר הסניף המקומי עשרות לקוחות ארגוניים, ועם שלוש רכישות אותן ערכה סרביס נאו בישראל, הצוות, הכולל אנשי מו"פ ומכירות, עומד על כ-150 עובדים.

ב-1994 עבדה אפיק כמנהלת מכירות במלון דן פנורמה ואז הגיעה לענף, ושימשה וכסמנכ"לית מערך המכירות של ג'ון ברייס הדרכה, משך שבע שנים. בתפקיד הבא שלה שימשה כסמנכ"לית מכירות של טסקום ומשם עברה למרקורי. אחרי שנתיים בתפקיד מנהלת הפעילות העסקית של מרקורי, זו נרכשה על ידי HP והיא נשארה בתפקידה עוד שנה. כאשר עזבה את HP ואת מרקורי, היא הייתה מנכ"לית חברת ההדרכה הטכנולוגית SmartIT מקבוצת יאנה גרופ. אפיק הינה בעלת תואר ראשון בכלכלה וסוציולוגיה מאוניברסיטת בר-אילן.

דן טולדנו, מנהל אזורי ברד-האט לישראל, יוון וקפריסין. צילום: יח"צ

דן טולדנו, מנהל אזורי ברד-האט לישראל, יוון וקפריסין. צילום: יח"צ

טולדנו ומשפחתו ימשיכו להתגורר בישראל. מדובר בתפקיד חדש ברד האט, המאחד שני תפקידים שעד עתה היו נפרדים בחברה. האזור האמור – אירופה, המזרח התיכון ואפריקה – כולל כ-60 מדינות, שלרד האט יש סניפים בכ-30 מהן. באופן טבעי, טולדנו ימקד חלק מפעילותו במדינות שבהן היקף הפעילות של החברה הוא רחב – בריטניה, צרפת וגרמניה.

טולדנו מונה לתפקיד המנכ"ל האזורי ברד האט ביולי 2013. הוא החליף את יניב ליבוביץ', שסיים את תפקידו לאחר קרוב לעשור של ניהול פעילות חברת הקוד הפתוח בישראל – חמש שנים כמנהל פעילות החברה במטריקס, נציגת רד האט בישראל, וארבע שנים וחצי ברד האט עצמה. טולדנו הגיע לסאן מיקרוסיסטמס ישראל ב-2004 ושימש כסמנכ"ל שותפים עסקיים בחברה. ב-2009 הוא מונה למנכ"ל סאן ישראל והחליף בתפקיד את בועז יהודה. עם רכישת סאן על ידי אורקל, במחצית השנייה של העשור הקודם, מונה טולדנו למנהל מכירות בכיר לתחום החומרה באורקל ישראל

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אנה

    בהצלחה בתפקיד ואהבתי מאוד את הקולר הישיר.

אירועים קרובים