הפניקס מטמיעה יכולות AI בפרויקט בהיקף של מיליון שקלים

חברת הביטוח הטמיעה את מערכת KMS Lighthouse, שמשתמשת בטכנולוגיות לימודי מכונה ובינה מלאכותית לקיטלוג מאגרי המידע שלה ולקיצור זמן המענה ללקוחות

הפניקס

הפניקס מבצעת בימים אלה פרויקט להטמעת מערכת לניהול ושיתוף ידע של KMS Lighthouse מקבוצת אמן. בחברה אומרים כי הודות למערכת, היא תוכל לספק מידע ושירות מהיר ויעיל, תוך שימוש בטכנולוגיות לימודי מכונה ובינה מלאכותית. הפרויקט החל ביולי האחרון וצפוי להסתיים עד לתום השנה הנוכחית. היקפו הכספי נאמד במיליון שקלים.

מערכת ה-KMS Lighthouse תחליף את מערכת ה-Kana, שמותקנת בפניקס כעת. היא תאפשר קיטלוג יעיל ומסודר של מאגרי המידע הגדולים של הארגון, וכן קיצור זמן המענה ללקוחות, הודות לשימוש במנוע חיפוש חדשני. כמו כן, המערכת תאפשר לנהל ולשתף ידע למערכות תומכות שיחה, תוך ריכוז עולמות התוכן השונים, ולקצר את זמני ההדרכה וההכשרה של נציגי השירות.

בין היתר, מוטמעים במערכת מנוע חיפוש שכונן מנגנון קבלת תשובות לשאילתות (Get Answer), שמציג תשובה חד ערכית, סימולטור תהליכים, מודול מבחנים וסקרים ישירות מהמערכת, ומודול דו"חות מורחב. כחלק מהפרויקט יבוצע מיפוי של התוכן הקיים ואפיון התבניות בהתאם ל-Best Practice, והדרכות שימוש במערכת וליווי בשלב העלייה לאוויר.

קרן גרניט, משנה למנכ"ל ומנהלת מערך התביעות, התפעול והשירות בפניקס, אמרה כי "אנחנו ממשיכים לשפר ולייעל את מתן המענה לציבור הסוכנים והלקוחות, וצופים שהמערכת החדישה תשפר אף יותר את יכולות השירות".

שגיא אליהו, מנכ"ל KMS Lighthouse ומנהל הפעילות הבינלאומית בקבוצת אמן, ציין כי "הפתרון הטכנולוגי שאנחנו מספקים יאפשר לפניקס להמשיך ולייעל תהליכים ולתת מענה אחיד, מהיר וממוקד בנושאים שונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים