"בעולם החדש, ארגונים נדרשים ליותר ביצועים ולטיפול ביותר נתונים"

כך אמר צור עשת, מנהל מכירות שרתים לאזור מרכז ומזרח אירופה בחברת דל טכנולוגיות, בכנס שערך הסניף הישראלי של ענקית ה-IT היום (ב'), בהפקת אנשים ומחשבים ● באירוע הוכרז בישראל היצע שרתים חדש של דל מבוססי דור 2 של מעבדי AMD

צור עשת, מנהל מכירות שרתים לאזור מרכז ומזרח אירופה, דל טכנולוגיות. צילום: ניב קנטור

"בעולם החדש, ארגונים נדרשים לעבור את הטרנספורמציה הדיגיטלית – ולעשות זאת בהצלחה ובעלויות סבירות. עליהם לנצל את הטרנספורמציה הדיגיטלית לצרכיהם ובכך להפוך למובילים. כחלק מהמסע הדיגיטלי הזה, הם צריכים לטפל ביותר נתונים, ולעשות זאת מהר יותר, עם ביצועים משופרים", כך אמר צור עשת, מנהל מכירות שרתים לאזור מרכז ומזרח אירופה, דל טכנולוגיות.

עשת דיבר בכנס שערך הסניף הישראלי של ענקית ה-IT. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') במסעדת פיצ'ונקה במושב נס הרים, בהשתתפות עשרות משותפי החברה.

שלושה מסלולים עיקריים לתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית 

"החברה זיהתה שלושה מסלולים עיקריים לתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית", אמר עשת. "התחום הראשון הוא הטרנספורמציה של ה-IT. זו מיוצגת במעבר מתשתיות IT מסורתיות לתשתיות וירטואליות, תוך שימוש בפתרונות המשלבים בין סוגי העננים השונים, ענן פרטי, ציבורי והיברידי. שכבות הווירטואליזציה השונות משמשות כאבני הבניין לתשתית ה-IT הארגונית".

"התחום השני", הוסיף, "הוא הטרנספורמציה של כוח העבודה. הרעיון הוא מתן היכולת לעבוד מכל מקום, באמצעות מגוון של צורות, גישות ומכשירים – ויכולת לעשות זאת באופן גלובלי. נדרשות גישה ואפשרות להשתמש במשאבים הארגוניים מכל מקום ובכל זמן".

עשת אמר כי "התחום השלישי הוא הטרנספורמציה של עולם אבטחת המידע. כאשר אנחנו מנגישים את משאבי הארגון מכל מקום – המשמעות היא גם הנגשה לעולמות הענן והאינטרנט. לכן, חובה עלינו, כארגונים, לאבטח ולאפשר את המסע הזה בצורה שלא תהווה סיכון למידע, שהוא המשאב החשוב ביותר של הארגון".

"דל", אמר עשת, "חרתה על דגלה לסייע לארגונים וחברות להיערך לטיפול ביותר נתונים, בשל הגידול האקספוננציאלי שלהם. עוד החברה מחויבת להפקת תובנות עסקיות מתוך המידע ולאפשר לעובדים נגישות בסביבת עבודה דינמית ומשתנה. יש לעשות זאת תוך אבטחה לאורך כל שרשרת המידע, מנקודות הקצה ועד תשתיות הענן".

דל טכנולוגיות

דל טכנולוגיות

היצע שרתים חדש של דל מבוססי מעבדי AMD

באירוע הוכרז בישראל היצע שרתים חדש של דל, ממשפחת PowerEdge, מבוססי דור 2 של מעבדי EPYC של AMD.

לדברי עשת, "שילוב הטכנולוגיות של דל ו-AMD מאפשר למנמ"רים להתמודד באופן יעיל יותר, ובעלות כוללת, TCO, נמוכה יותר – עם ריבוי סביבות ופתרונות, כגון וירטואליזציה, vSAN, ניתוח מעמיק של נתונים ומחשוב עתיר ביצועים. הטכנולוגיה החדשה של AMD מאפשרת קבלת ביצועים ותוצאות מהירים יותר מאשר הפתרונות הקיימים כיום בתעשייה. זאת, תוך חיסכון בעלויות ללקוח הקצה".

"שרתי דל עם מעבדי 7 ננו-מטר של AMD", אמר עשת, "מאפשרים יכולת לבחור בריבוי של עד 64 ליבות. בנוסף, יש לנו 128 דרכי גישה (PCI Lane). כך, ניתן לשים הרבה יותר רכיבי מחשוב במקביל, כי יש יותר נתיבי גישה למעבדים. ריבוי הליבות מאפשר לשים כמה רכיבי מחשוב על מעבד אחד ובכך לחסוך בהוצאות הרישוי".

לדברי עשת, "נערכו מבדקי ביצועים, בהם הושוו השרתים שלנו לשרתים זהים, אבל בעלי מעבדי אינטל. התוצאות העלו כי שרתי PowerEdge מבוססי מעבדי AMD השיגו ביצועים טובים יותר. זאת, לצד צמצום של 45% של העלות בעלות כוללת".

"התחלנו בהטמעת היצע השרתים החדש בקרב לקוחות", סיכם עשת, "ויש להם התעניינות רבה. ערכנו כבר כמה פרויקטים בחברות שהן מאמצות מוקדמות של טכנולוגיה, ביניהן חברת היי-טק ישראלית-בינלאומית. אנו מעריכים כי הפלטפורמה החדשה תביא לצמיחה של עשרות אחוזים בפעילות שלנו בשנת 2020.

למרות שהיסטורית, טכנולוגית אינטל אומצה באופן נרחב יותר בתעשייה – אנו מאמינים כי עם ההיצע החדש המשותף של שתי החברות נראה גידולים משמעותיים במעבר לטכנולוגיה מבוססת AMD בקרב לקוחות בישראל. אנו מסייעים לארגונים לעבור את המסע של טרנספורמציה דיגיטלית – החל מרמת התכנון, דרך האפיון וכלה בצרכים ובפתרונות הטכנולוגיים – ובאופן מוצלח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים