צורי חורין מונה למנכ"ל טק מהינדרה ישראל

בתפקידו האחרון שימוש חורין סמנכ"ל מכירות אנטרפרייז בחברה והוא הראשון שמונה לתפקיד ● טק מהינדרה ההודית החלה את פעילותה בישראל לפני כארבע שנים כשרכשה את יצרנית תשתיות התקשורת לידקום ב-240 מיליון דולרים

צורי חורין, מנכ''ל טק מהינדרה ישראל. צילום: עוז לוטם

צורי חורין מונה לתפקיד מנכ"ל (מנהל פעילות) טק מהינדרה ישראל. בתפקידו האחרון שימוש חורין סמנכ"ל מכירות אנטרפרייז בחברה. חורין הוא הראשון אשר מונה לתפקיד.

חורין הצטרף לטק מהינדרה ישראל לפני שלוש שנים. לפני כן שימש בתפקידי ניהול בכירים בחברות בינלאומיות וישראליות. בעבר כיהן חורין כמנהל התוכנה וחבר הנהלת יבמ ישראל, ומנכ"ל חברת התוכנה FRS. לאחר מכן ניהל את פעילות מיקור החוץ של EDS ישראל, עד לרכישתה על ידי HP, והיה אחראי בין היתר על פרויקטים גדולים במשק, ביניהם מיקור החוץ בבנק הבינלאומי ופרויקט חרמ"ש לשדרוג מערכות בבנק לאומי. לאחר מכן היה חבר הנהלה ומנהל מגזר הפיננסים ב-HP ישראל והיה אחראי לאספקת פתרונות חומרה, תוכנה ושירותים ללקוחות המגזר הפיננסי. אז שימש חורין כסמנכ"ל בכיר ומנהל המגזר הפיננסי בנס. כמו כן יזם והקים עם שותפים את חברת סטארט-אפ זיברור, המספקת פתרונות בענן בתחום הפנסיוני. בנוסף, חורין מכהן כיו"ר עמותת טק-קריירה, המכשירה צעירים מהקהילה האתיופית במקצועות המחשב.

המינוי "מעיד על החשיבות הרבה שהחברה מייחסת לשוק הישראלי" 

טק מהינדרה החלה את פעילותה בישראל לפני כארבע שנים כשרכשה את יצרנית תשתיות התקשורת לידקום ב-240 מיליון דולרים. העסקה הראשונה שביצעה לידקום תחת הבעלות ההודית היתה חוזה שנחתם עם קומברס, כיום מווניר, וחיבר בינה ובין טק מהינדרה – חוזה שהביא להעברת מאות מעובדי קומברס אליה.

טק מהינדרה ישראל מתמקדת בעיקר בתחום הבנקאות והטלקום. באחרונה זכתה החברה בשני פרויקטי ענק. ביולי פורסם כי טק מהינדרה תחליף את כלל מערך המחשוב של בנק אגוד. החוזה כפוף למשא ומתן בין טק מהינדרה לבנק, ולהחלטת בית המשפט בסוגיית האיחוד של בנק אגוד עם בנק מזרחי-טפחות, מאחר שאם האיחוד יתממש, אגוד יעבור למערך המחשוב של הבנק שאליו הוא מתמזג. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם נאמד במאות מיליוני שקלים. טק מהינדרה ישראל גברה במכרז זה על TCS, קבוצת המחשוב של תאגיד טאטא ההודי, שערכה פרויקט דומה בבנק יהב.

בספטמבר האחרון פורסם כי טק מהינדרה תטמיע בבנק מזרחי-טפחות מערכת שוק ההון, בפרויקט שצפוי להימשך כשנתיים. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בעשרות מיליוני שקלים. המערכת החדשה מורכבת משילוב פתרונות תוכנה, והיא כוללת את התוכנה הבנקאית T24 מבית טמנוס עם פתרונות משלימים, המבוססים על תוכנת Ivory 360 של שנהב מערכות תוכנה.

ראג'ש שנדרמני, אחראי על פעילות ישראל בטק מהינדרה אמר כי "מינוי מנהל לפעילות בישראל מעיד על החשיבות הרבה שהחברה מייחסת לשוק הישראלי. בכוונתנו להרחיב את פעילותינו בישראל לתחומים נוספים, באמצעות גידול אורגני, כמו גם בשיתופי פעולה וברכישות של חברות ישראליות".

טק מהינדרה מספקת שירותי אינטגרציה לפרויקטי IT ב-90 מדינות בעולם, ולה 125,700 עובדים. היקף ההכנסות של החברה עומד על כ-5 מיליארד דולרים בשנה. 

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים