מיקרוסופט הודיעה על עדכון אבטחה חשוב לכל משתמשי Windows 10

הענקית מרדמונד בישרה כי תכונת האבטחה Windows 10 Tamper Protection זמינה כעת באופן רשמי בעבור ארגונים וצרכנים, וכן תופעל כברירת מחדל בכל המכשירים מבוססי מערכת ההפעלה

Windows 10

מיקרוסופט הכינה עדכון חדש עבור Windows 10 שאמור, לפי החברה, להפוך את כל 900 מיליון המחשבים בהם הותקנה מערכת ההפעלה הזו לבטוחים יותר. עדכון זה מטרתו להגן על Windows Defender, תוכנת האבטחה שמגיעה כחלק בלתי נפרד מהמערכת, מפני התקפות מורכבות ומתוחכמות במיוחד שמטרתן לעקוף לחלוטין את אמצעי האבטחה של Windows 10.

מדובר במערכת שמונעת חבלה למנגנון האבטחה עצמו בכך שהיא אמורה שלא לאפשר את היכולת לבצע שינויים לא מורשים בתכונות האבטחה שמציע ה-Windows Defender וכך להבטיח את חסימת היכולת לגרום להפלת ההגנה בנקודות הקצה – במחשבים ארגוניים ובמחשבים אישיים כאחד.

מדובר במניעת האפשרות לבטל את ההגנה בזמן אמת של תוכנת האבטחה, שימוש ביכולות ענן ובשירותי מניעה של מיקרוסופט כדי לחסום איומים לא מוכרים לחלוטין תוך מספר שניות, שמירה רציפה על יכולת לאבחן רושעות בקבצים המורדים באמצעות הדפדפן Edge או באמצעות קבצים המצורפים להודעות ב-Outlook Exptress ועוד.

מיקרוסופט החלה לבדוק את תכונות ההגנה החדשות כבר לפני מספר חודשים וכעת היא מתחילה להציע את העדכון הזה לכל מחשבי Windows 10, וכרגיל באופן הדרגתי.

התכונה החדשה מכונה Tamper Protection והיא זמינה לארגונים על ידי קביעת ההגדרות ב-Microsoft Intune, דרך הקביעות הקשורות להגנה על נקודות הקצה באמצעות Windows Defender. לאחר שהמנהלנים מאפשרים את השימוש בהגדרה הזו באופן כללי, משתמשי הקצה יכולים לבחון אם היא פעילה בהגדרות האבטחה במחשבים שלהם.

במחשבים אישיים הגדרה זו, לאחר העדכון, מוגדרת כפעילה כברירת מחדל בהגדרות של ההגנה מפני וירוסים ואיומים של היישום 'אבטחת Windows'. בעברית היא מכונה 'הגנה מפני טיפול שלא כדין'.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים