נגמר בפיצוץ, ויתחיל מחדש – פורטנייט 2 כבר ממש מעבר לפינה

למרות שבהתחלה ההערכה הייתה שהכותר Fortnite 2 יעלה לשרתים בסוף השבוע הנוכחי, יש כבר דיווחים שייתכן שזה יקרה עוד הלילה

המלחמה האמיתית לא מתרחשת במשחק. פורטנייט. צילום אילוסטרציה: BigStock

פורטנייט, משחק הבאטל-רויאל עתיר הפרסום והשחקנים, הגיע לסיומו בפיצוץ ענק. המטאור שהוצג בתחילת העונה העשירית של המשחק התרסק על העולם שבו בסוף השבוע, ויצר חור שחור ששאב אליו הכל: את המפה, השחקנים ואפילו את התפריטים. מי שנכנס רואה רק את החור השחור.

במקביל הדמימה המפתחת, אפיק, את כל הערוצים שקשורים למשחק, תוך שהיא מקפידה לא להדליף אף פרט ולא להגיב לשאלות לגבי הדור הבא של המשחק.

וכן, הדור הבא נמצא ממש מעבר לפינה, ולמרות שבהתחלה ההערכה הייתה שפורטנייט 2 יעלה לשרתים בסוף השבוע הנוכחי, יש כבר דיווחים שייתכן שזה יקרה עוד הלילה (ג').

האם ההצלחה ההיסטרית תשוחזר? פורטנייט. צילום אילוסטרציה: BigStock

האם ההצלחה ההיסטרית תשוחזר? פורטנייט. צילום אילוסטרציה: BigStock

אחד הרמזים לכך, לפחות לפי האתר Fortnite News, נמצא בקוד של אתר המשחק עצמו. רמז אחר שתפס את לב המעריצים הועלה על ידי אחד השחקנים המובילים במשחק שמכונה נינג'ה. הוא העלה ציוץ שמשמיע מילה אחת 'טאקוז', וכתב שמדובר ברמז להשקה. ברשת מייד חיברו את המילה הזו למונח ל-Taco Tuesday – מנהג אמריקני בערים רבות במדינה בו אנשים נוהגים לאכול טאקו מקסיקני באופן קבוע בימי שלישי.

ובכל זאת, בלי הדלפות אי אפשר. סרטון שהעולה לרשת מציג חלק מהתכונות שיוצעו במפה של המשחק החדש, לפחות בעונה הראשונה. החידושים כוללים לחימה באגמים ובנהרות באמצעות סירות מהירות, שכל אחת מהן יכולה להכיל ארבעה לוחמים, אפשרות לשאת על הכתפיים פצועים למקום בטוח כדי לאפשר להם להחלים, אפשרות לבחור לנוע במהירות ממקום למקום על מקלות פוגו, ומי שרוצה להירגע יוכל אפילו לצאת לכמה דקות של דייג. מצד שני אפשר יהיה לפוצץ תחנות דלק.

מעבר לכך מרמז הסרטון שיהיו דרכים חדשות לעלות רמה, וגם תלבושות ואפשרויות חדשות להביע רגשות. השאלה היא, כמובן, בסופו של דבר האם פורטנייט 2 יהיה להיט היסטרי כמו המשחק המקורי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים