פלטפורמת הקניות של גוגל קיבלה ממשק חדש

העדכון לא רק מספק פלטפורמה צבעונית, אינפורמטיבית וקלה יותר לשימוש, אלא גם מאפשר לאתר פריטים, לעקוב אחרי שינויי מחירים, וכמו גם עוד תוספות משדרגות ● הרכישות, להבטחת החברה, יסייעו גם למאבק בשינויי האקלים

Google Shopping. צילום: BigStock

גוגל עדכנה את פלטפורמת הקניות שלה, Google Shopping, עם ממשק חדש, שאמור להקל על המשתמשים לאתר פריטים שהם רוצים לרכוש. בנוסף מציעה הגרסה החדשה של השירות אפשרות לעקוב אחר שינויים במחיר של פריטים.

גוגל עדכנה באופן משמעותי את הממשק של האפליקציה והוא כעת צבעוני, אינפורמטיבי וקל יותר לשימוש והוא גם מציע קטגוריות שונות למוצרים שמחפשים. המעקב אחר המחיר הוא בחירה של המשתמש, והיא מופיעה ככפתור שמופיע מתחת לרשימת המחירים בכל פעם שמחפשים מוצר כלשהו – כשמדובר למעשה בתכונה אותה הציגה גוגל לראשונה ב-Google Flight, בכדי לאפשר מעקב אחר עליות ו/או ירידות במחירים של כרטיסי טיסה. גם במקרה של הקניות, האפליקציה תשלח הודעה בכל פעם שתהיה ירידת מחיר של מוצר מבוקש שעדיין נמצא במעקב.

עושה את הקניות אונליין ליותר נוחות. Google Shopping. צילום אילוסטרציה: BigStock

עושה את הקניות אונליין ליותר נוחות. Google Shopping. צילום אילוסטרציה: BigStock

גוגל אף תאפשר עבור חלק מהמוצרים קנייה ישירה דרך תוצאות החיפוש. מוצרים אלו יסומנו בציור של עגלת קניות צבעונית, ובמקרה כזה הלקוח ייהנה מהגנת מכירות נוספת של גוגל כדי להבטיח שהרכישה תתבצע לשביעות רצונו, כולל גיבוי במקרה של החזרה לצורך החלפה או לקבלת הכסף בחזרה.

החברה אף התחייבה שבכל רכישה שתתבצע באמצעות Google Shopping היא תתרום כסף לפרויקטים שמטרתם למזער את פליטת הפחמן שתיווצר כדי לספק את המוצר ללקוח.

העדכון של השירות יתבצע במהלך השבועות הקרובים באופן מתגלגל, ולא ברור עדיין אם גוגל תרחיב גם את יריעת הכיסוי שלו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים