מנווטים בחשאי: מצב גלישה בסתר מגיע למפות של גוגל

אפשרות אינקוגניטו מוצעת למי שמעוניין שפעילות החיפוש או הגלישה שלו, כמו גם הניווט למקומות מסוימים, לא תישמר בהיסטוריה, ולפיכך לא תוכל להתגלות לעיניים זרות וחקרניות ● כעת היא מתווספת לכלי המפות, כך שהעניינים הפרטיים שלכם ישארו כאלו

Google Maps

גוגל הודיעה אתמול (ד') על שפע של תכונות פרטיות ואבטחה חדשות, וביניהן בולטת לטובה האפשרות למצב גלישה בסתר (Incognito Mode) בכלי המפות החשוב שלה, ה-Google Maps, שכולנו כמעט משתמשים בו מעת לעת כדי לאתר לוקיישנים, ולפעמים גם על מנת לנווט אליהם.

משמעות התוספת היא מחיקה אוטומטית של היסטוריית החיפושים או הניווטים שלכם על המפה, כך שמי שנניח חיפש דבר מה שאינו מעוניין שאיש, גם לא גוגל, ידע על העניין שלו במקום – סודו ישמר. בנוסף המקומות שחיפשתם ובדקתם, או שניווטתם אליהם במצב המוסתר, לא יצברו בציר הזמן (Time Line) התקופתי ולא יכללו בגרף המיקומים שמקושר לענייניכם השוטפים.

מצב גלישה בסתר. אילוסטרציה: BigStock

מצב גלישה בסתר. אילוסטרציה: BigStock

חווית שימוש בלתי תלויה בחיפושים במפות

הדרך לעשות בתכונה שימוש היא למעשה בדיוק כמו כשאתם נעזרים במצב גלישה בסתר בדפדפן – בוחרים במצב החדש על ידי הקשה על תמונת הפרופיל שלכם בגוגל, ואז אפשר לחפש מיקומים בגוגל מפות ולצפות בהם, מבלי שהמיקומים האלה ירשמו בהיסטוריה של המשתמש. היתרון במצב החדש, גם אם אינכם עסוקים בשמירה קפדנית על פרטיותכם, או שהמיקומים שחיפשתם לא ישמשו להתאמה אישית של החוויה שלכם במפות או בכלל.

גוגל לא אמרה אם תכונה מגיעה לאתר גוגל מפות בשולחן העבודה, אך מאידך תמיד אפשר לפתוח את כלי המפות בחלון גלישה בסתר בכרום בשימוש מה-PC שלכם.

כלי המפות יאפשר את מצב הגלישה בסתר בקרוב וגוגל אומרת כי היא תתחיל "לגלגל" אותו באנדרואיד בהמשך החודש, כאשר התמיכה ב-iPhone וב-iPad תגיע גם היא בקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים