תוכן שיווקי

דור אלון מיישמת את טכנולוגיית השערים החד כיווניים של ווטרפול

היישום - בתחנת הגז הטבעי של החברה

02/10/2019 16:40
דור אלון

התקפות מקוונות מרחוק על אתרים תעשייתיים ותשתיות קריטיות כבר אינן בגדר איום תאורטי בלבד. כאשר תוקפים זדוניים משיגים גישה למערכת בקרה תעשייתית, ביכולתם לחבל בתהליכי בקרה ובטיחות, וכתוצאה מכך לגרום להפסקות חשמל יקרות, נזק לציוד, איומים על בטיחות העובדים, ואפילו לגרום לאסונות סביבתיים. באופן יותר ספציפי, האיום הנשקף מכופרה ממוקדת הוא סיבה לדאגה עבור מפעלי תעשייה.

מתקפה ממוקדת היא כזאת שבה תוקף מרוחק חודר אל תוך רשת יעד ושותל נוזקה באופן אסטרטגי, בכדי לגרום להפרעה מקסימלית, וזאת על ידי הצפנה של הקבצים והמכונות החשובים ביותר. שלא כמו רשתות IT, כשהפעילות התעשייתית היא זו שמושפעת, אין אפשרות שחזור "מתוך גיבוי" – לא של הייצור האבוד ולא של ציוד שניזוק כתוצאה מתהליכי השבתה בחירום.

מהסיבה הזאת, דור אלון אנרגיה בחרה בווטרפול (Waterfall Security Solutions) – מובילה עולמית בטכנולוגיות אבטחת סייבר עבור תשתיות קריטיות ומערכות בקרה תעשייתיות – כדי ליישם את טכנולוגיית שערי האבטחה החד כיווניים (Unidirectional Security Gateways) שלה בתחנת כוח פרטית חדשה שנבנית בקריית גת.

תחנת כוח הקוגנרציה החדשה תספק 75 מגה-וואט חשמל לכלל אזור התעשייה של קריית גת, ובפרט למפעל לייצור סוכר של סוגת.

ווטרפול

ווטרפול

אילן שוויצר, מנהל תחום החשמל והמכשור בדור אלון, אמר כי "השערים החד כיווניים מספקים הגנה אבסולוטית מפני מתקפות סייבר מרחוק, על ידי שכפול מערכת הבקרה Siemens SPPA-T3000 באמצעות שערי אבטחה חד כיווניים מבוססי חומרה, לצורך ניטור בטוח מרחוק – של הטורבינות. על ידי התקנת שערי אבטחה חד כיווניים של ווטרפול בכל תחנת כוח הקוגנרציה, דור אלון אנרגיה תיהנה מאינטגרציית IT/OT אמינה ובטוחה, נראות בזמן אמת תוך פעולות עבור חיובי ייצור, אופטימיזציה וניטור אבטחה מרכזי עבור רשת הייצור הקריטית, וכן עמידה בתקנות הסייבר הלאומיות החלות על מפעלי ייצור תעשייתיים".

עם התקנת שערי אבטחה חד כיווניים מבית ווטרפול, דור אנרגיה יכולה להיות בטוחה במינוף היתרונות העסקיים של נראות בזמן אמת לתוך התפעול, תוך סיכול התקפות רשת מרחוק, מתוחכמות ככל שתהיינה. שערים חד כיווניים מחליפים את חומות האש בסביבה של רשת תעשייתית, ומספקים הגנה אבסולוטית עבור מערכות בקרה תעשייתיות ורשתות תפעול מפני מתקפות שמקורן ברשתות חיצוניות. עם התקנת שערים חד כיווניים, תשתיות קריטיות ומפעלים תעשייתיים נהנים מאינטגרציית IT/OT אמינה ובטוחה, גישה לספקים ולשירותי ענן, וניטור מרחוק.

אירועים קרובים