תוכן שיווקי

אולקלאוד ממנה את אסף שביט לסמנכ"ל מכירות ב-EMEA

26/09/2019 10:15
אסף שביט, סמנכ"ל מכירות ב-EMEA, אולקלאוד. צילום: יח"צ

אולקלאוד מינתה את אסף שביט לסמנכ"ל מכירות אירופה, מזרח תיכון ואפריקה (EMEA). שביט מביא איתו לתפקיד מעל 18 שנות ניסיון במכירות בינלאומיות של של תוכנה וניהול לקוחות. הוא ידווח לרונית רובין, המנהלת את אולקלאוד ב-EMEA. 

אולקלאוד נותנת שירותי ענן מקצה לקצה. סקטור שירותי הענן ב-EMEA גדל, וחברות מחפשות שותפים שיכולים לעזור עם כל הצרכים הטכנולוגיים שלהם, החל מבחירת הטכנולוגיה ועד ליישומה בפועל וניהול הטכנולוגיה שנבחרה.

"אלה לא חוזי שירות פשוטים", אמרה רובין. "צרכי הענן של חברות הם מורכבים מתמיד ואנחנו בונים צוות שיש לו את ההבנה בטכנולוגיות של השותפות שלנו ואת היכולת לנתח את הצרכים שלהן, לצד הייעוץ והשירות. הרקע של אסף מתאים למודל הזה". 

לפני שהצטרף לחברה, אסף עבד בחברות גלובליות כמו: נטקרקר, קונברגי'ס, קומברס ואמדוקס

בתפקידו כסמנכ"ל מכירות ומנהל לקוחות אסטרטגיים, שביט ניהל את המכירות והלקוחות בסגמנט האנטרפרייז באולקלאוד ויתמקד בהגדלת בסיס הלקוחות, בשימור ופיתוח תהליכי מכירה של שותפות החברה, בשרותי ענן של אמזון, סיילספורס ונטסוויט

"הנסיון של אסף בניהול צוותים של מכירות, בנייה ויישום של תהליכי מכירות חדשים ומכירות של עסקאות גדולות ומורכבות ללקוחות אנטרפרייז תעזור ל-AllCloud להגיע לשלב הבא", אמרה רונית רובין. "אנחנו נרגשים לצרף את אסף לשורותינו ומצפים למינוף וגידול העסקים ב-EMEA וביסוס מערכות יחסים עסקיות עם גורמי מפתח".

"אני נרגש להצטרף לארגון מתפתח וגדל, שעומד בחזית הטכנולוגיה באזור גיאוגרפי המאמץ את שירותי הענן במהירות", אמר שביט. "הנסיון שלי בתמיכה לחברות בניתוח יישום וניהול תוכנות אנטרפרייז יתרום ללקוחות אולקלאוד ויתמוך במאמצי השותפות שלנו".

על אולקלאוד – בבסיס החזון של AllCloud עומד הרצון לסייע ללקוחות לצמוח במהלך המעבר שלהם לענן ולאחריו. בחברה מאמינים כי רק חברה בעלת ניסיון רב בהבנת תחום הענן לעומק, יכולה לספק ללקוחותיה את הפתרונות הנכונים אשר ישרתו את הדרישות העסקיות שלהם בצורה הטובה ביותר. כשותפה בכירה של שרותי אחסון אמזון (AWS), סיילספורס ונטסוויט, אולקלאוד עוזרת לחברות במשק לחבר בין החלק האופרטיבי (בק אופיס) אל מול העבודה עם הלקוחות (פרונט אופיס), על-ידי בנייה של מודלים תפעוליים חדשים. 

לאולקלאוד משרדים בישראל, אירופה וצפון אמריקה.

למידע נוסף: https://www.allcloud.io/

אירועים קרובים