משה ליפסקר מונה למנהל פעילות ישראל באימפרבה

ליפסקר הצטרף לאימפרבה לפני כשנה בתור סגן נשיא למו"פ ומנהל פעילוה בתחום אבטחת המידע הפנים ארגונית ● הוא יחליף את יואב כהן, שפורש מהחברה

משה ליפסקר, מנהל פעילות אימפרבה בישראל. צילום: יח"צ

רגע לפני ראש השנה, חברת אבטחת המידע הישראלית אימפרבה מודיעה על מינויו של משה ליפסקר לתפקיד מנהל הפעילות בישראל. הוא יחליף את יואב כהן, שמסיים כמעט עשור בחברה. מחליפו של כהן בתפקידו האחר, כמנהל חטיבת המו"פ העולמית של החברה, יהיה ג'יימס לוק, שיושב במטה שלה בארצות הברית.

ליפסקר, בוגר תואר מדעי המחשב ופילוסופיה באוניברסיטת בר אילן ובעל תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטה העברית, מביא עמו לתפקיד ניסיון עשיר בפיתוח. הוא הצטרף לאימפרבה לפני כשנה בתור סגן נשיא למו"פ, וניהל עד כה את פעילות החברה בתחום אבטחת המידע הפנים ארגונית. בטרם הצטרפותו לחברה, הוא כיהן כסגן נשיא למחקר ופיתוח במובילוגי -חברה מבית היוצר של סלברייט הישראלית שמספקת פתרונות מודיעין דיגיטלי עבור גופי אכיפת חוק, ולקח חלק במכירתה לקרן ההון הפרטית ESW. לפני כן הוא שימש כמנהל בכיר במרכז החדשנות של פוליקום וכמנהל פעילות התוכנה של החברה בישראל.

לדברי ליפסקר, "אני מעוניין לפתח את תחום החדשנות בחברה ולקיים תרבות פנים ארגונית שדומה לתרבות של סטארט-אפ. האתגר שלנו הוא לפתח מוצרים מוכווני בינה מלאכותית ולמידה עמוקה, ולחזק את היכולות של אימפרבה לזהות מתקפות סייבר מבעוד מועד ולדעת לספק מענה בזמן אמת".

כהן אמר כי "ליפסקר הוא תוספת נהדרת לאימפרבה, ואני מאמין שהוא יוביל אותה להצלחות רבות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים